قتل کودک ۵ساله به دست ناپدری بی‌رحم

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری مردی که در پی توهم ناشی از مصرف مخدر شیشه کودکی پنج‌ساله را به قتل رسانده بود، خبر داد.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ علی ولی‌پورگودرزی اظهار کرد: چندی پیش کشف جسد پسربچه پنج‌ساله‌ای در حوالی یک بیمارستان در جنوب تهران به کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی گزارش داده شد. با اعلام این خبر، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل حادثه شده و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند. آنان در بررسی صحنه جرم، با جسد پسربچه پنج‌ساله‌ای روبه‌رو شدند که براثر خفگی و برخورد جسم سخت به کمر و سرش به قتل رسیده بود.

وی با بیان اینکه کارآگاهان در نخستین گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم، هویت پسربچه خردسال را کشف کرده و متوجه شدند که او اهل کشور افغانستان است، ادامه داد: در ادامه تحقیقات ماموران مشخص شد که مرد جوانی جسد مقتول را جلوی این بیمارستان رها کرده است. کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی با دریافت این سرنخ‌ها اقدامات اطلاعاتی خود را کلید زده و مادر مقتول را شناسایی کردند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به پرس‌وجو و انجام تحقیق از مادر این کودک تصریح کرد: در جریان تحقیقات از مادر مقتول مشخص شد مرد معتادی که ناپدری مقتول بوده، این کودک پنج‌ساله را در جریان درگیری خانوادگی ابتدا هدف ضربات سنگ قرار داده و سپس او را با خفه کردن به‌قتل رسانده است. کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در گام بعدی، با بهره‌گیری از روش‌های علمی متوجه شدند قاتل که اهل کشور افغانستان است، پس از ارتکاب جنایت به استان‌های جنوبی کشور گریخته و قصد دارد از ایران خارج شود.

وی گفت: کارآگاهان دایره ویژه قتل پلیس آگاهی پایتخت با دریافت این سرنخ در کوتاه‌ترین زمان ممکن راهی شهر بندرعباس شدند، اما هنگامی که به این شهر رسیدند پی بردند متهم به‌دلیل اعمال مجرمانه دیگر، به یکی از روستاهای استان فارس رفته است. کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در مرحله بعد با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضایی به روستای مدنظر رفته و مرد جوان را در عملیاتی پیچیده دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

کد خبر 636333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.