ادامه جشنواره تئاتر فجر با ۷ اثر نمایشی

چهل‌ویکمین جشنواره تئاتر فجر در روز چهارشنبه، کار خود را با اجرای هفت اثر نمایشی در بخش صحنه‌ای ادامه می‌دهد.

به گزارش ایمنا، روز چهارشنبه پنجم بهمن و در پنجمین روز این دوره از جشنواره، تالار وحدت همچنان شاهد اجرای نمایش «ایرانیان» نوشته و کار رضا صابری است که یک تک‌اجرا در ساعت ۲۰:۰۰ دارد.

تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر میزبان نمایش «کرنر زیر درختان بلوط» به نویسندگی و کارگردانی اصغر خلیلی می‌شود که از شهر ایلام دو نوبت اجرا در ساعت‌های ۱۷:۰۰ و ۲۰:۰۰ دارد.

در تالار چهارسو، نمایش «در و گبر و یک قرص نان» نوشته و کار داوود فتحعلی بیگی اجرا می‌شود که به‌عنوان کاری از کرج در جشنواره شرکت کرده است. این نمایش نیز در دو نوبت ۱۸:۳۰ و ۲۰:۳۰ روی صحنه می‌رود.

تالار قشقایی هم فردا میزبان نمایشی از گچساران است؛ نمایشی با عنوان «مادرم زری سر زا رفت». متن این نمایش نوشته محمود خرم‌آزادی است و داوود پارسا کارگردانی آن را بر عهده دارد. این اثر نمایشی در دو سانس ۱۷:۳۰ و ۱۹:۳۰ روی صحنه می‌رود.

تالار سایه در روز چهارشنبه، میزبان نمایشی نیست و این در حالی است که تالار مولوی شاهد اجرای نمایش «لابیرنت» به نویسندگی و کارگردانی پدرام رحمانی خواهد بود. این نمایش کاری از شهرستان ارومیه است که در دو نوبت ۱۶:۰۰ و ۱۹:۰۰ روی صحنه می‌رود.

«شاه اسماعیل» عنوان نمایشی است که روز چهارشنبه در تالار دکتر ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر اجرا می‌شود. متن این نمایش را علی حسن‌زاده نوشته و غریب منوچهری آن را کارگردانی کرده است. این اثر نمایشی که از پارس‌آباد در جشنواره حضور دارد، دو اجرا در نوبت‌های ۱۷:۰۰ و ۲۰:۰۰ خواهد داشت.

تالار استاد سمندریان روز چهارشنبه اجرایی ندارد و تالار حافظ در این روز، میزبان نمایش «هفت شبانه‌روز» نوشته آرش رضایی است که با کارگردانی مشترک فروزان حسینی و مهدی روزبهانی اجرا می‌شود. این نمایش نیز کاری دیگر از کرج است که در دو نوبت ۱۸:۰۰ و ۲۰:۳۰ اجرا می‌شود.

منبع: ایسنا

کد خبر 636327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.