دیدار فولاد _ پرسپولیس بدون تماشاگر شد!

باشگاه فولاد خوزستان اعلام کرد بازی این تیم مقابل پرسپولیس در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال، بدون حضور تماشاگران در ورزشگاه فولادآرنا برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و پرسپولیس تهران روز جمعه هفتم بهمن‌، در ورزشگاه فولادآرنا از ساعت ۱۷:۱۵ در چارچوب هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر جام خلیج فارس برابر یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند. در همین راستا، باشگاه فولاد در اطلاعیه‌ای دور از انتظار، اعلام کرد که دیدار هفته هفدهم این تیم برابر پرسپولیس تهران در ورزشگاه فولادآرنا بدون حضور هواداران برگزار خواهد شد.

در بیانیه باشگاه فولاد آمده است:

«بدین وسیله به اطلاع هواداران فولاد خوزستان و فوتبال‌دوستان می‌رساند با توجه به اعلام مسئولان ذی‌ربط، دیدار روز جمعه مورخ هفتم بهمن‌ماه ۱۴۰۱ تیم فولاد مقابل پرسپولیس تهران در هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر بدون حضور تماشاگر برگزار می‌شود. امیدواریم در دیدارهای آتی، شاهد حضور پرشور هواداران فهیم فولاد خوزستان و فوتبال‌دوستان در ورزشگاه اختصاصی باشگاه باشیم.»

به گزارش ایمنا، با موافقت و مجوز فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ ایران، پس از ماه‌ها ممنوعیت حضور هواداران در ورزشگاه‌ها برای تماشای دیدارهای لیگ برتر و لیگ دسته‌اول، از هفته آینده تیم‌ها می‌توانند در ورزشگاه‌های خانگی خود میزبان ۳۰ درصد از تماشاگران باشند، اما فولاد خوزستان در یکی از مهم‌ترین دیدارهای فصل خود با وجود صدور مجوزهای لازم، از این فرصت محروم خواهد بود.

کد خبر 636292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.