تصویب بودجه ۱۴۰۲ شهرداری

شهردار ورامین از تصویب بودجه هزار و ۲۰۰ میلیارد تومانی شهرداری خبر داد و گفت: ایستگاه عملیاتی شماره چهار ایستگاه آتش‌نشانی شهرداری در محله کاظم‌آباد احداث می‌شود.

علیرضا مؤمنی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از تصویب بودجه ۱۴۰۲ شهرداری ورامین پس از بررسی در کمیسیون‌های مختلف شورای اسلامی شهر خبر داد و اظهار کرد: بودجه پیشنهادی ۱۴۰۲ شهرداری ورامین بر مبنای رقم هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان است که پس از تأیید فرمانداری و استانداری از سال ۱۴۰۲ اجرایی خواهد شد.

وی افزود: در این بودجه سهم جاری به میزان ۳۰ درصد به مبلغ ۳۶۲ میلیارد تومان و سهم عمرانی به میزان ۷۰ درصد به مبلغ ۸۰۸ میلیارد تومان تعیین شده است.

شهردار ورامین از احداث ایستگاه عملیاتی شماره چهار ایستگاه آتش‌نشانی شهرداری در محله کاظم‌آباد خبر داد و خاطرنشان کرد: شهرداری در راستای تسریع خدمات‌رسانی در حوزه ایمنی به شهروندان مناطق مختلف شهر، ساخت ایستگاه شماره چهار آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری را در دست اجرا دارد.

مؤمنی گفت: با توجه به تاکیداتی که به منظور تسریع و افزایش سرعت عمل در ساخت این پروژه وجود دارد، شاهد افتتاح این پروژه در نیمه نخست سال ۱۴۰۲ خواهیم بود؛ کاهش خسارات جانی و مالی هنگام بروز حادثه از اهداف این پروژه است.

وی با بیان اینکه ارزش پروژه ایستگاه عملیاتی شماره چهار ایستگاه آتش‌نشانی شهرداری ورامین هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است، افزود: هزینه اجرای این پروژه تاکنون چهار میلیارد تومان بوده است.

به گزارش ایمنا، شهر ورامین در ۵۶ کیلومتری جنوب شرق شهر تهران واقع شده است.

کد خبر 636283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.