ناکامی سارقان مسافرنما با حضور به‌موقع پلیس شاهین‌شهر

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه گفت: دو سارق به عنفی که در پوشش مسافر با تهدید سلاح سرد قصد سرقت خودروی یک شهروند را داشتند، دستگیر شدند.

سرهنگ بهزاد ثابت‌راسخ در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: ماموران انتظامی کلانتری ۱۳ شاهین‌شهر حین گشت‌زنی فعال و هدفمند شبانه در سطح حوزه استحفاظی خود، به توقف یک دستگاه خودروی سواری در حاشیه خاکی کنار آزادراه مشکوک و برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

وی ادامه داد: با حضور ماموران در محل، دو جوان مسلح به سلاح سرد از خودرو پیاده شدند و قصد متواری شدن به سمت بیابان‌های اطراف را داشتند که با هوشیاری و واکنش سریع ماموران، هر دو نفر آن‌ها دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه تصریح کرد: در بررسی‌ها، مشخص شد این دو جوان در پوشش مسافر، این خودرو را از اصفهان به مقصد شاهین‌شهر کرایه کرده بودند و بین راه، با تهدید راننده به‌وسیله سلاح سرد قصد زورگیری وجوه و گوشی همراه و سرقت خودروی وی را داشتند که با حضور به‌موقع پلیس ناکام ماندند.

وی با اشاره به اینکه متهمان دستگیرشده پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شدند، خاطرنشان کرد: از رانندگان خودروهای مسافربر شخصی و رانندگان تاکسی‌های گردشی می‌خواهم که از سوار کردن افراد مشکوک به مقصد حاشیه شهرها و نقاط پرت و خلوت به‌ویژه در ساعت‌های پایانی شب خودداری کنند و در صورت برخورد با هرگونه مورد مشکوک از طریق تماس با شماره ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 636265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.