فضاسازی شهر برای دهه فجر تنها وظیفه شهرداری نیست

شهردار شهر میراث جهانی یزد با بیان اینکه فضاسازی شهر برای دهه فجر تنها وظیفه شهرداری نیست، گفت: تمام ادارات، مدارس و نهادها باید نسبت به فضاسازی محل‌های در اختیار خود اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ابوالقاسم محی‌الدینی ظهر امروز_ سه‌شنبه چهارم بهمن‌ماه_ در نشست هماهنگی برنامه‌های دهه فجر استان یزد با بیان اینکه یکی از موضوعات بسیار مهمی که باید برای آماده‌سازی شهر در دهه فجر مورد توجه قرار بگیرد فضاسازی شهری است، اظهار کرد: فضاسازی شهر یزد در حوزه‌های مختلف تنها وظیفه شهرداری نیست.

وی افزود: ادارات، مدارس و دستگاه‌های مختلف باید وظایف خود را در این حوزه انجام دهند و در روزهای منتهی به ایام الله دهه فجر برنامه‌های ویژه‌ای را در دستور کار قرار دهند.

شهردار یزد خاطرنشان کرد: هر سال اقدامات گسترده‌ای از سوی شهرداری در حوزه فضاسازی برنامه‌های مناسبتی از جمله ایام الله دهه فجر انجام می‌شود، اما این اقدامات به تنهایی و بدون همراهی دیگر دستگاه‌ها و نهادهای پاسخگو ممکن نیست.

محی‌الدینی تصریح کرد: دستگاه‌ها منتظر نمانند که شهرداری اقدام به فضاسازی کند، لازم است به مناسبت این ایام جلوی سازمان خود و مناطقی که در اختیار آنها است را آذین‌بندی کنند تا بتوانیم تمام شهر را به بهترین شکل ممکن آماده کنیم.

وی گفت: دهه فجر مهمترین مناسبت انقلاب اسلامی ایران است و باید تمام تلاش خود را جهت پاسداشت این ایام انجام دهیم.

کد خبر 636253

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.