پسماند؛ حوزه مغفول مانده شهر زنجان

شهردار زنجان گفت: اقدامات خوبی در دوره فعلی در حوزه پسماند انجام شده است، اما در گذشته این حوزه مغفول مانده بود؛ لذا مدیریت پسماند نیازمند توجه ویژه است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا فیروزفر امروز _ سه‌شنبه چهارم بهمن‌ماه _ در جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر زنجان عمل اتحادیه اروپا در تروریست خواندن سپاه را دور از واقعیت خواند و اظهار کرد: این اقدام نشان دهنده نقطه قوت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اینکه تنها دوره در مدیریت شهری زنجان که کاری در حوزه پسماند انجام شده این دوره است، افزود: تا به امروز در شهر زنجان هیچ اقدامی در حوزه پسماند انجام نشده بود.

شهردار زنجان با بیان اینکه در کشور تنها چهار شرکت دارای صلاحیت در امر تفکیک زباله وجود دارد، خاطرنشان کرد: یکی از این شرکت‌ها در کمیته توان‌سنجی برنده شده است و به زودی لایحه تقدیم شورای اسلامی شهر خواهد شد و در ایام دهه فجر شاهد رونمایی آن خواهیم بود.

فیروزفر با اشاره به اقدامات مدیریت شهری در جمع‌آوری حیوانات بلاصاحب از شهر، گفت: در حال حاضر ۹۰ درصد این مشکل در شهر زنجان برطرف شده است.

وی از رونمایی خدمات شهرداری در حوزه هوشمندسازی که مطالبه شهروندان زنجانی است همزمان با ایام الله دهه فجر خبر داد و تصریح کرد: چهاردهم بهمن‌ماه سال جاری با یک جشن بزرگ مردمی فاز جنوبی سبزه میدان افتتاح می‌شود. گذر گردشگری ملت زنجان با فضای ویژه در خدمت شهروندانی خواهد بود که از شهرداری مطالبه فضای تفرجگاهی و تفریحی داشتند.

فیروزفر با بیان اینکه ظرف یک سال آینده شاهد افتتاح بزرگترین پارک غرب کشور (پارک بوستان شهر) با مساحت ۶.۵ هکتار خواهیم بود، گفت: تا پایان سال جاری شهروندان شاهد افتتاح گذر اجتماعی اشراق که معبر منحصر به فرد در فضای تفرجگاهی شهر است، خواهند بود.

کد خبر 636248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.