علت هجمه مخالفان «ایران قوی» به سپاه چیست؟

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: یکی از دلایل وارد کردن هجمه از سوی مخالفان ایران قوی به سپاه این است که سپاه در گسترش و عادلانه‌تر کردن مسئله توزیع منابع، رفع فقر و ایجاد زیرساخت‌های لازم در ایران بازیگر اصلی بوده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جعفر شربیانی امروز _سه‌شنبه چهارم بهمن_ در یکصدوبیست‌وچهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران طی تذکری پیرامون دلایل مخالفان در رابطه با تخریب چهره سپاه اظهار کرد: مخالفان ایران قوی به این دلیل به سپاه هجمه وارد می‌کنند که ابزار اصلی پیاده سازی و تحقق آرمان‌ها و منویات امام و رهبری و انقلاب است.

وی ادامه داد: سپاه پروژه‌های براندازی نظام جمهوری اسلامی در سال‌های ۸۸، ۹۶، ۹۸ و توطئه براندازی و اغتشاشات اخیر را ناکام گذاشته است و برای تحقق و عملیاتی‌شدن استراتژی شکل‌گیری محور مقاومت در خاورمیانه و به تعلیق در آوردن استراتژی خاورمیانه آمریکایی نقش اصلی را ایفا کرده است.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: سپاه ظرفیت اساسی برای ایجاد قدرت نرم و سخت جمهوری اسلامی در عرصه‌های هسته‌ای، پزشکی، پهپادی، موشکی، دریایی و علمی را فراهم ساخته است. سپاه در گسترش و عادلانه‌تر کردن توزیع منابع، رفع فقر و ایجاد زیرساخت‌های لازم در سرتاسر ایران به‌ویژه حاشیه‌ها و پیرامون کشور بازیگر اصلی بوده است.

وی تصریح کرد: سپاه در حوادثی که به‌تازگی برای موزاییکی‌سازی و تجزیه ایران به منظور کوچک شدن آن با هدف سلطه درازمدت صهیونیست‌ها بر خاورمیانه رخ داد را در نطفه خفه کرده است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران افزود: محور و نماد سلطه یعنی آمریکا با درک نقش و کارکرد سپاه از همان ابتدا، تمرکز خود را بر این نهاد قرار داده است و در دوران ترامپ، سپاه سرافراز را در زمره گروه‌های تروریستی قرار داد.

شربیانی اضافه کرد: اکنون و بعد از گذشت چند سال، دنباله و زاییده‌های آن تفکر در اروپا، تروریستی نامیدن سازمان و نهادی است که حداقل سود و انتفاع آن برای خود اروپایی‌ها، این بوده است که از سلطه و گسترش اثرات خونریزی گسترده داعش در این جوامع جلوگیری کرده است.

وی خاطرنشان کرد: این توطئه و طراحی که ریشه در شکست‌های اخیر محور سلطه و همسویان اروپایی و منطقه‌ای آنها دارد، همچون گذشته به نتیجه نخواهد رسید و سپاه همچنان مسیر تقویت «ایران قوی» درون و بیرون از ایران و خاورمیانه و فراتر از آن را با افتخار خواهد پیمود.

کد خبر 636142

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.