چلسی در پی سوءاستفاده از وضعیت آشفته اورتون!

باشگاه چلسی در نظر دارد از هرج‌ومرج در باشگاه اورتون استفاده کرده و برای جذب «آنتونی گوردون» تلاش کند؛ اما در عین حال، به «آمادو اونانا» نیز چشم دوخته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، به نقل از تلگراف، چلسی برای به خدمت گرفتن «آنتونی گوردون»، بازیکن اورتون ابراز علاقه کرده است و به دنبال بستن قرارداد در تابستان است؛ در حالی که پیشنهادی را هم برای «آمادو اونانا» در خط هافبک نیز در نظر گرفته است.

به نظر نمی‌رسد انجام هزینه‌ها به این زودی‌ها برای آبی‌ها به پایان برسد، زیرا ظاهراً کار آن‌ها هنوز در پنجره نقل‌وانتقالات تمام نشده است. این گزارش حاکی از آن است که چلسی به دنبال سود بردن از بی‌نظمی در باشگاه اورتون است، جایی که کار حتی به اخراج «فرانک لمپارد» کشیده شده است.

در همین حال، «اونانا» که در تابستان از لیل به اورتون پیوست و در برخی بازی‌ها تأثیرگذار بوده است، می‌تواند با انتقال به استمفوردبریج، به اورتون برای کاهش مشکلات مالی که بر آن‌ها سنگینی می‌کند، کمک شایانی کند. «گراهام پاتر» باید از طریق تقویت خط هافبک، نتایج بد چلسی را مدیریت کند و «انگولو کانته» علی‌رغم پیشرفت در مذاکراتش بر سر عقد قرارداد جدید، همچنان مصدوم است. اگر قراردادی به «اونانا» پیشنهاد شود، می‌تواند شامل ماندن این مرد بلژیکی حداقل تا پایان فصل در اورتون باشد.

تا این‌جا، آخرین هزینه‌های سرسام‌آوری که از سوی کنسرسیوم جدید چلسی انجام شده، جذب «میخایلو مودریک»، «بنوا بدیاشیله»، «نونی مادوکه» و چندین نفر دیگر بوده و آن‌ها نیز تلاشی ناامیدکننده برای تغییر نتایج سینوسی تیم خود داشته‌اند.

با توجه به مهلت یک‌هفته‌ای تا بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالات، به نظر می‌رسد که همه چشم‌ها به آبی‌ها دوخته شده است، چراکه آن‌ها به دنبال سرمایه‌گذاری بیشتر هستند و چشم به انتقال «انزو فرناندز»، ستاره تیم ملی فوتبال آرژانتین و بنفیکا دارند.

کد خبر 636127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.