توهین به سپاه، توهین به ملت ایران است

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه پاسداران جان بر کف، فرزندان این ملت هستند و هرگونه تهمت و توهین علیه این نهاد، به مثابه توهین به کل ملت ایران است، گفت: ما نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر هیچ فاصله‌ای میان خود و سپاه نمی‌بینیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد نورصالحی امروز _سه‌شنبه چهارم بهمن_ در نطق پیش از دستور هفتادوسومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن تبریک حلول ماه رجب، میلاد امام محمدباقر (ع) و اعیاد پیش‌رو اظهار کرد: ماه‌های رجب، شعبان و رمضان را در پیش داریم و امیدواریم مناسبت‌های این ماه برای تمام مسلمانان جهان به‌ویژه هموطنان و شهروندان پرخیر و برکت باشد.

وی با بیان اینکه امروز همه اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان یکپارچه ملبس به لباس مقدس سپاه شدند، گفت: از ابتدای انقلاب اسلامی، دشمن همواره در تلاش برای طراحی توطئه‌هایی علیه ایران بوده است و از آخرین اقدامات آن می‌توان به تصویب پیش‌نویس تهیه شده در خصوص قراردادن نام سپاه در فهرست گروه‌های تروریستی اشاره کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: پاسداران جان بر کف، فرزندان این ملت هستند و هرگونه تهمت و توهین علیه این نهاد، به مثابه توهین به کل ملت ایران است، ما نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر هیچ فاصله‌ای میان خود و سپاه نمی‌بینیم.

وی افزود: دشمن با این ابزار و حربه جدید، به دنبال نشان دادن دشمنی خود است و علت این اتفاق روشن است، چراکه همیشه سپاه پاسداران خنثی‌کننده توطئه و دسیسه‌های دشمنان علیه جبهه مقاومت و کشورهای منطقه و ایران بوده است.

نورصالحی گفت: نقشه‌هایی که توسط دشمن علیه انقلاب اسلامی طرح‌ریزی شده، کامل بوده است، اما با هوشیاری و ادای تکلیف جان‌برکفان سپاه، همه این نقشه‌ها خنثی شده است.

وی ادامه داد: حضور همه‌جانبه نیروهای ایثارگر سپاه پاسداران انقلاب به عنوان حامی ایران، حتی در توطئه‌های اقتصادی دشمن علیه ملت ایران باعث افتخار است، ملت ایران با این اتکا راه تعالی و پیشرفت را ادامه می‌دهد.

کد خبر 636110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.