گلایه از وضعیت خدمات تاکسی‌ در خوانسار+ پاسخ شهردار

شهروندان خوانسار نسبت به وضعیت نابسامان خدمات‌دهی تاکسی‌ها در سطح شهر گلایه‌مند هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، یکی از مهمترین مشکلاتی که در خصوص رفت و آمد در شهر خوانسار وجود دارد، نحوه خدمات‌دهی تاکسیرانی است.

تاکسی‌ها تنها در فلکه‌های شهر منتظر مسافر هستند؛ بارها شده است که یک ساعت منتظر مسافر می‌مانند و زمانی که از آنها درخواست می‌شود حرکت کنند، می‌گویند پول دو نفر دیگر را هم حساب کنید تا حرکت کنیم.

از طرفی آسفالت بعضی کوچه‌ها و خیابان‌ها به خصوص بعد از اجرای پروژه فاضلاب شهری تخریب شده است و امکان تردد تاکسی‌ها وجود ندارد. رانندگان می‌گویند وضعیت معابر به کمک فنر خودرو آسیب می‌رساند.

شهروندان نیز خاطرنشان می‌کنند خوانسار تنها شهری در منطقه است که مشکل تاکسی دارد، زیرا در شهرهای اطراف تاکسی‌ها در حال حرکت هستند.

آنها تاکید می‌کنند تاکسیران باید داخل شهر حرکت کند، نه اینکه در محل میدان شهر منتظر بماند تا تاکسی تکمیل شود، سپس حرکت کند یا بگوید بنزین گران است و نمی‌صرفد؛ مگر فقط برای تاکسی‌های خوانسار بنزین گران است؟

شهروندان خوانسار اظهار می‌کنند رانندگان در این هوای سرد انصاف ندارند؛ آخر هم می‌گویند دربست بگیرید تا حرکت کنیم. زمانی هم که مسافر دیگری دربست بگیرد راننده تاکسی اگر مسافر دیگری بیاید او را سوار نمی‌کند و می‌گوید دربست است، مسئولان مربوطه خواهش می‌کنم این موضوع را پیگیری کنند.

عده‌ای از شهروندان خوانسار در تماس با خبرگزاری ایمنا نسبت به وضعیت نابسامان تاکسی‌ها در این شهر انتقاد کرده‌اند و خواهان رسیدگی فوری مسئولان مربوطه هستند.

شهروندان می‌توانند مشکلات خود را از طریق تماس با شماره تلفن ۸_۳۵۵۴۴۱۱۲ در اختیار این رسانه قرار دهند؛ دستگاه‌ها و نهادهای مسئول نیز می‌توانند برای پاسخ‌گویی به شهروندان از همین طریق اقدام کنند.

۵ دستگاه ون خریداری شده است / تلاش برای خریداری اتوبوس

مهدی احمدی، شهردار خوانسار با بیان اینکه حوزه حمل‌ونقل عمومی یکی از دغدغه‌های شهروندان است به خبرنگار ایمنا گفت: در راستای ساماندهی حوزه حمل‌ونقل شهری پنج دستگاه ون خریداری شده و به زودی تحویل داده خواهد شد.

وی افزود: تلاش داریم دو اتوبوس دیگر نیز خریداری کنیم تا به ناوگان حمل‌ونقل عمومی شهرداری اضافه شود.

شهردار خوانسار خاطرنشان کرد: در سال تحصیلی جدید با توجه به اتفاقات خوبی که در بحث سرویس مدارس رقم خورد، بسیاری از مشکلات و دغدغه‌های والدین برطرف شد و تلاش داریم این خدمات‌رسانی‌ها به روزتر شود.

احمدی با بیان اینکه در شهر خوانسار ۸۳ دستگاه تاکسی به منظور جابه‌جایی مسافران در نقاط مختلف شهر فعالیت دارد، تصریح کرد: از این تعداد، ۱۰ دستگاه تاکسی فرسوده است. ۱۸ نفر از رانندگان دارای تاکسی فرسوده در سامانه ثبت کرده‌اند، اما مشکل این است که باید ۲۸۰ میلیون تومان به صورت نقدی واریز کنند تا بتوانند خودروی سمند یا سورن تحویل بگیرند.

وی تاکید کرد: این رانندگان توان پرداخت به صورت یک مرحله‌ای را ندارند، از طرفی می‌توانند وام با سود بالا دریافت کنند.

شهردار خوانسار اظهار کرد: با همراهی فرماندار خوانسار در حال پیگیری هستیم تا با انجام رایزنی بتوانیم وام کم‌بهره برای رانندگان دریافت کنیم، چراکه رانندگان توان پرداخت وام با سود بالا را ندارند.

کد خبر 636087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.