پیشنهاد رسمی فدراسیون هندبال ایران برای میزبانی مسابقات مهم بین‌المللی

رئیس فدراسیون هندبال ایران در حاشیه دیدار با مدیر برگزاری مسابقات فدراسیون بین‌المللی هندبال، پیشنهاد فدراسیون هندبال کشورمان را برای میزبانی از رویدادهای مهم بین‌المللی به‌طور رسمی ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رقابت‌های هندبال قهرمانی ۲۰۲۳ جهان از روز چهارشنبه نوزدهم دی‌ به میزبانی مشترک لهستان - سوئد آغاز شده و پس از ۱۳ روز، تیم ملی هندبال کشورمان با انجام شش دیدار در مرحله گروهی و حذفی، به کار خود در تورنمنت جهانی هندبال پایان داد و در رتبه بیست‌ودوم قرار گرفت.

علیرضا پاکدل، رئیس فدراسیون هندبال، در حاشیه این رقابت‌ها و در دیدار با پاتریک استراب، مدیر برگزاری مسابقات فدراسیون بین‌المللی هندبال (IHF)، به‌صورت رسمی پیشنهاد میزبانی ایران از رقابت‌های مهم در عرصه جهانی را به وی اعلام کرد.

در این دیدار، علیرضا پاکدل با اشاره به تجربه موفق میزبانی ایران از رقابت‌های بین‌المللی اظهار کرد: آمادگی برگزاری رقابت‌های مختلف بین‌المللی در ایران را داریم و در صورت موافقت فدراسیون بین‌المللی، می‌توانیم شرایط برگزاری مسابقات مهم جهانی را فراهم کنیم.

وی افزود: نظر حسن مصطفی، ریاست فدراسیون بین‌المللی هندبال، به ایران مثبت است و در دیدارهایی که با وی داشتیم از پیشرفت و توسعه هندبال ایران ابراز خرسندی کرده و امیدوارم شرایط برای میزبانی ایران از مسابقات مختلف بین‌المللی بیش از پیش فراهم شود. ما نیز آمادگی از این میزبانی‌ها را داریم.

پاتریک استراب، مدیر برگزاری مسابقات فدراسیون بین‌المللی هندبال، نیز در این دیدار تصریح کرد: پیشرفت‌های هندبال ایران در بخش‌های مختلف مورد توجه ما نیز قرار گرفته است. درخواست‌ها برای میزبانی از رقابت‌های بین‌المللی پرتعداد است و البته علاقه‌مندیم برای توسعه هندبال در سراسر جهان، میزبانی رقابت‌های بین‌المللی در کشورهای مختلف و در قاره‌های مختلف تقسیم شود.

کد خبر 636066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.