ارتقای تجهیزات شهری برای خدمت‌رسانی بهتر ضرورت دارد

شهردار منطقه یک سیرجان گفت: تلاش گسترده کارکنان خدمات شهری و تعامل سازنده شهروندان در روزهای بارانی قابل تقدیر است و ارتقای تجهیزات و امکانات برای خدمت‌رسانی بهتر به شهروندان در این روزها ضرورت دارد.

سیدسجاد مصلایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: روند ارائه خدمات مطلوب به شهروندان هنگام بارندگی، شرایط جوی نامناسب و رفع آب‌گرفتگی معابر از وظایف ذاتی مجموعه شهرداری است.

وی افزود: تلاش گسترده کارکنان خدمات شهری و تعامل سازنده شهروندان در روزهای بارانی قابل تقدیر است و ارتقای تجهیزات و امکانات برای خدمت‌رسانی بهتر به شهروندان در این روزها، ضرورت دارد.

شهردار منطقه یک سیرجان ضمن قدردانی از تلاش‌های بی‌وقفه و گسترده کارکنان خدمات شهری شهرداری و همکاری شهروندان در راستای رفع مشکلات و ارائه خدمات مناسب به شهروندان در روزهای بارانی، خاطرنشان کرد: بدون شک وجود بعضی مشکلات و نواقص در ارائه خدمات بهینه به شهروندان قابل لمس و مشهود است.

مصلایی تصریح کرد: تلاش بی‌وقفه و مستمر کارکنان خدمات شهری شهرداری منطقه یک سیرجان در کنار حس مسؤلیت‌پذیری شهروندان با مدیریت شهری موجب شد تا این مشکلات در کمترین زمان ممکن برطرف و معابر اصلی شهر در روزهای بارانی پاکسازی شود و تردد در این مسیرها جریان داشته باشد.

وی تاکید کرد: پس از فروریختن بخش کوچکی از آسفالت بلوار شهید عباسپور و به دلیل امکان خطرآفرینی برای خودروهای عبوری در مسیر، همکاران خدمات شهری به منظور رفع مشکل به محل اعزام شدند و مسیر در کمتر از چند ساعت بازگشایی شد.

شهردار منطقه یک سیرجان گفت: اطراف بعضی از ساختمان‌های نیمه‌کاره در بلوار چمران به دلیل نفوذ آب  ناشی از بارش باران و به منظور جلوگیری از وارد آمدن خسارت به زیرزمین یا دیواره‌ها مسدود شد.

مصلایی افزود: روند هرس درختان، جمع‌آوری شاخه‌های هرس شده، رفت و روب و جمع‌آوری زباله‌ها در سطح شهر طبق برنامه زمانبندی در حال انجام است.

کد خبر 636058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.