کشف سلاح‌های شکاری غیرمجاز در خمینی‌شهر

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی‌شهر از کشف سه قبضه سلاح شکاری غیرمجاز و دستگیری سه متهم در عملیات ماموران این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ غلامرضا براتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق سلاح و مهمات و برخورد با قاچاقچیان و نگهدارندگان سلاح غیرمجاز و در پی کسب خبری مبنی بر حمل و نگهداری سلاح توسط افرادی در این شهرستان، بررسی موضوع برای دستگیری متهمان و کشف سلاح‌های غیرمجاز در دستورکار ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان خمینی‌شهر قرار گفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی و اطمینان از صحت موضوع با هماهنگی مرجع قضایی به محل‌های مدنظر اعزام و در عملیاتی غافلگیرانه سه متهم را در این زمینه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی‌شهر تصریح کرد: ماموران در بازرسی از مخفیگاه متهمان موفق به کشف سه قبضه سلاح شکاری غیرمجاز شدند.

وی با اشاره به اینکه متهمان دستگیرشده پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شدند، خاطرنشان کرد: پلیس با تمام توان درمقابل مخلان نظم و امنیت جامعه ایستاده و اجازه جولان به آن‌ها را نخواهد داد. از این رو از شهروندان می‌خواهیم در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوکی مراتب را بلافاصله از طریق تماس با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 635984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.