کشف یک تن و ۴۵۰ کیلو تریاک در محور داراب_شیراز

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا و استان فارس، یک تن و ۴۵۰ کیلوگرم تریاک کشف شد.

سردار رهام‌بخش حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در راستای طرح مبارزه با سوداگران مرگ، بامداد امروز سوم بهمن‌ماه، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند، افرادی قاچاقچی با دو دستگاه کامیون در محور داراب-شیراز در حال انتقال یک محموله تریاک هستند که موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس فارس قرار گرفت.

وی ادامه داد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس و شهرستان داراب پس از هماهنگی با مرجع‌قضائی به این محور اعزام و با برپایی تور ایست و بازرسی موقت موفق شدند هر دو دستگاه کامیون در حالی که در کنار جاده توقف کرده بودند را شناسایی و رانندگان را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: مأموران انتظامی هر دو خودرو را به مقر انتظامی دلالت و بازرسی از آنها موفق شدند یک تن و ۴۵۰ کیلوگرم تریاک که از استان‌های شرقی بارگیری و رانندگان قصد انتقال آن را به مرکز کشور داشتند کشف کنند.

وی با اشاره به اینکه مأموران انتظامی با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند یک دستگاه وانت نیسان که اسکورت محموله بود را توقیف و راننده را نیز دستگیر کنند، تصریح کرد: هر سه راننده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

حبیبی خاطر نشان کرد: مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر با جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود و شهروندان نیز می‌توانند با انعکاس موارد مشکوک به پلیس یاریگر خادمان نظم و امنیت باشند.

کد خبر 635980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.