عصرانه خبری شهرهای ایران در سوم بهمن‌ماه

در این بسته خبری از تقویت روشنایی معابر قیدار برای حذف فضاهای بی‌دفاع شهری تا پخش ۷۰۰ تن شن و نمک در معابر شهر و اختصاص ۱۰ درصد اعتبار تملک دارایی ادارات بدهکار به طلب شهرداری ایلام را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

اختصاص ۱۰ درصد اعتبار تملک دارایی ادارات بدهکار به شهرداری ایلام

بابک محمدی آوندی، شهردار ایلام گفت: ادارات بدهکار به شهرداری ایلام در صورت عدم پرداخت بدهی خود، سازمان مدیریت و برنامه ریزی مکلف به برداشت ۱۰ درصد از اعتبارات تملک دارایی‌های این ادارات به عنوان طلب شهرداری خواهد بود.

کمین مرگ در جاده آرامستان کرمان؛ شهرداری مسئولیت ندارد

سعید شعرباف، شهردار کرمان اشاره به اینکه در حوزه آرامستان شهرداری تنهاست، خاطرنشان کرد: برای اطلاع مردم می‌گویم تنها بابت ایجاد دیوارهای حائل در بخش سمت راست جاده این آرامستان که موضوعی امنیتی است شهرداری حدود ۱۱ میلیارد تومان فقط تعهد برای خود ایجاد کرده است.

تقویت روشنایی معابر قیدار برای حذف فضاهای بی‌دفاع شهری

سیدمصطفی موسوی، شهردار قیدار حذف فضاهای بی‌دفاع شهری را از اهداف تقویت روشنایی معابر در این شهر عنوان کرد و گفت: با تأمین روشنایی و حذف نقاط کور و تاریک از میزان هنجارشکنی و ارتکاب برخی از جرم‌ها در معابر و اماکن عمومی کاسته می‌شود.

۷۴ درصد بودجه شهرداری خمین محقق شد

حمیدی احمدی، شهردار خمین گفت: یک‌هزار و ۴۷۵ میلیارد ریال معادل ۷۴ درصد از بودجه امسال این شهرداری، از ابتدای سال تاکنون محقق شد.

پخش ۷۰۰ تن شن و نمک در معابر شهر

محمدحسین واحدیان، شهردار مرکز چهارمحال و بختیاری با اشاره به بارش‌های برف اخیر در شهرکرد گفت: در چهار روز گذشته ۷۰۰ تن شن‌و نمک‌پاشی در معبرهای مرکز استان انجام شد.

اجرای ۵۰ هزار میلیارد ریال اعتبار طرح مشارکتی در اردبیل

محمود صفری، شهردار اردبیل با بیان اینکه از سرمایه گذاری در قالب طرح‌های مشارکتی استقبال می‌کنیم، گفت: برای نخستین بار در اردبیل ۵۰ هزار میلیارد ریال طرح مشارکتی برای احداث مجتمع‌های تجاری، مسکونی، خدماتی و رفاهی در دست اجرا است.

۹۰ مورد گازگرفتگی به آتش‌نشانی قزوین گزارش شد

قدیر موسی‌خانی، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین با اشاره به افزایش حوادث ناشی از گازگرفتگی در فصل سرما گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۹۰ مورد گازگرفتگی به آتش نشانی قزوین گزارش شد که بیشتر آنها مربوط به فصل سرما بوده است.

افتتاح یا کلنگ‌زنی ۱۴ طرح عمرانی شهرداری گرگان در ایام دهه فجر

سیدمحمدرضا سیدالنگی، شهردار گرگان از بهره‌برداری یا آغاز عملیات اجرایی ۱۴ پروژه عمرانی شهرداری مرکز استان در ایام دهه فجر امسال خبر داد.

کد خبر 635968

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.