شهرکردی‌ها از وضعیت ترافیک ناراضی هستند

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، ایثارگران و بانوان شورای اسلامی شهرکرد گفت: وضعیت ترافیک در شهرکرد شهروندان را ناراضی کرده است، لذا باید در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به چاره‌اندیشی در این بخش اقدام شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ماشاالله ایزدی امروز _ دوشنبه سوم بهمن _ در یکصدوپنجاه‌وهفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهرکرد، اظهار کرد: رعایت مبحث ۱۹ مقررات ملی ساختمان، جلوگیری از اتلاف انرژی، عایق‌کاری، انتخاب نمای مناسب، آغاز عملیات اجرایی احداث تقاطع‌های غیرهمسطح، تقویت زیرساخت‌های محله منظریه و تکمیل طرح‌های عمرانی نیمه‌تمام از اقداماتی است که مدیریت شهری در مرکز استان باید به آن توجه کند.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، ایثارگران و بانوان شورای اسلامی شهرکرد تاکید کرد: وضعیت ترافیک در شهرکرد، شهروندان را ناراضی کرده است، لذا باید در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به چاره‌اندیشی در این بخش اقدام شود.

وی تصریح کرد: فعالان مدیریت شهری در شهرداری و شورای اسلامی شهرکرد با حضور در جمع شهروندان محله‌های مختلف مرکز چهارمحال‌وبختیاری به شناسایی مشکلات و خواسته‌های مردم و تلاش به‌منظور رفع سریع‌تر آن کمک می‌کند.

ایزدی اظهار کرد: این نشست‌ها به‌صورت دوره‌ای برگزار می‌شود و پس از جمع‌بندی خواسته‌ها و دغدغه‌های مردم می‌توان نسبت به تسریع در رفع این مشکلات اقدام کرد.

ایزدی گفت: در حوزه فرهنگی می‌توانیم با مدیریت شهری کیان برنامه‌های مشترک اجرا کنیم، همچنین می‌توانیم مشکلات و موانع را با همکاری یکدیگر مرتفع کنیم و به نتیجه برسانیم که این هم‌افزایی خردمندانه مایه مباهات است.

وی تصریح کرد: ایجاد دالان سبز و جاده سلامت و استفاده از اتوبوس‌های مناسب و مجهز به سیستم گرمایشی و سرمایشی، بین این دو شهر می‌تواند باعث اعتماد، تعالی، تفاهم و رونق هر دو شهر باشد.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، ایثارگران و بانوان شورای اسلامی شهرکرد با اشاره به اینکه رویکردهای فرهنگی و پیگیری‌های مدیریت شهری شهر کیان نسبت به مسائل مختلف در حوزه‌های شهری قابل تقدیر است، تاکید کرد: بهبود و ساماندهی ورودی‌های شهرکرد ضروری است، همچنین ساماندهی ورودی جنوب شرقی نیازمند طرح مشترک با شهرداری شهر کیان و مطالعات دقیق و کارشناسی شده است.

وی افزود: وجود حجم قابل توجه جمعیت و ترددهای درون‌شهری و بین شهری شهرکرد باید مورد توجه قرار گیرد، زیرا پارک‌سوارهای موجود در جنوب شرقی شهرکرد، مناسب و در شأن مرکز استان چهارمحال‌وبختیاری نیست.

ایزدی ادامه داد: روزانه مسافران زیادی از طریق شهرستان‌ها و شهرهای همجوار به نقاط مختلف شهر تردد می‌کنند یا از شهرهای دیگر وارد این بخش از شهر می‌شوند که پایانه مسافربری ندارد و همین موضوع باعث نگرانی مردم به‌ویژه مسافران شده است.

کد خبر 635933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.