استراتژی ناتینگهام برای کاهش ترافیک خودرویی و انتشار کربن

سنسورهای هوش مصنوعی کمپانی تکنولوژی VivaCity به ناتینگهام در نظارت بر کیفیت هوا و تحقق هدف صفر انتشار کربن تا سال ۲۰۲۸ کمک زیادی خواهد کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، مدیران ناتینگهام، شهری در شمال انگلستان و در ناحیه میدلند شرقی در نظر دارند از سنسورهای هوش مصنوعی کمپانی VivaCity برای بهبود ترافیک خودرویی در شهر و به حداقل رساندن انتشار گازهای آلاینده بهره بگیرند به این امید که رسیدن به هدف صفر تولید گازهای آلاینده تا سال ۲۰۲۸ را تسهیل کنند. در واقع، سنسورهای هوش مصنوعی به جمع‌آوری داده‌های دقیق و مفصل در مورد روش‌های مختلف حمل‌ونقل، جریان ترافیک و الگوهای سفر در سراسر شهر منجر خواهد شد و از این طریق مدیران را در اعمال اقدامات مناسب یاری خواهد کرد.

عملکرد سنسورهای هوش مصنوعی در ناتینگهام

کمپانی VivaCity مدعی شده است که به‌زودی تعداد ۲۱۹ سنسور هوش مصنوعی مجهز به ابزارهای نظارت بر ترافیک خودرویی و سیستم‌های هوشمند کنترل علائم هشداردهنده در سراسر شهر نصب خواهد کرد و از این طریق، مدیران شهر را به اعمال اقدامات مناسب جهت بهبود زیرساخت‌ها سوق خواهد داد.

در واقع، پیاده‌سازی همزمان نوآوری‌های حمل‌ونقل در ناتینگهام و اقدامات مربوط به تحقق هدف صفر انتشار کربن تا سال ۲۰۲۸، تغییرات بسیاری را تا پنج سال آینده در سراسر شهر به وجود خواهد آورد که افزایش تاب‌آوری شهری در مقابل بحران‌های مختلف مانند آلودگی هوا و تغییرات اقلیمی را نیز به دنبال خواهد داشت و از این طریق به بهبود کیفیت زندگی ساکنان کمک زیادی خواهد کرد.

کمپانی VivaCity از طریق بهره‌گیری از داده‌های حاصل از رویکردهای مدیریت ترافیک به تجزیه و تحلیل نحوه رفتارهای ترافیکی مرتبط با کیفیت هوا کاربران می‌پردازد و به همین طریق نیز به کاهش انتشار کربن کمک می‌کند. مدیران ناتینگهام نیز با دسترسی به این داده‌ها قادر خواهند بود بهترین استراتژی‌ها را برای کاهش جریان ترافیک و به حداقل رساندن انتشار گازهای آلاینده اعمال کنند که این امر به سهم خود، تحقق هدف صفر کربن را تا سال ۲۰۲۸ تسهیل خواهد کرد.

پیاده‌سازی اقدامات جدید از فوریه ۲۰۲۳ آغاز خواهد شد و نصب سنسورها تا نوامبر همین سال ادامه خواهد داشت.

استراتژی ناتینگهام برای کاهش ترافیک خودرویی و انتشار کربن

کد خبر 635920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.