حریق و حوادث ۲۴ ساعت گذشته در اصفهان

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان رخداد حریق و حوادث ۲۴ ساعت گذشته را تشریح کرد.

سرآتشیار فرهاد کاوه‌آهنگران در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به حادثه سقوط خودرو از روی پل، اظهار کرد: ساعت ۱۴:۴۶ روز گذشته _یکشنبه، دوم بهمن‌ماه_ سقوط خودروی سواری پراید از پل چمران واقع در خیابان کاوه توسط شهروندان به آتش‌نشانی گزارش شد.

وی با اشاره به اعزام نیروهای امدادی به محل حادثه، ادامه داد: بلافاصله آتش‌نشانان از ایستگاه‌های شماره شش و هفت به محل حادثه اعزام شدند و راننده ۲۱ ساله این خودرو با آسیب‌دیدگی شدید تحویل عوامل اورژانس شهر شد.

واژگونی و نشت بنزین خودروی پراید

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با اشاره به واژگونی و نشت بنزین خودروی پراید در بزرگراه اصفهان_نایین، تصریح کرد: ساعت ۱۵:۳۸ روز گذشته واژگونی و نشت بنزین به آتش‌نشانی گزارش شد، که توسط اکیپ اعزامی از ایستگاه شماره ۱۵ خط رفع شد.

وی اضافه کرد: این حادثه مصدوم نداشت و محل حادثه به عوامل انتظامی تحویل داده شد.

واژگونی سواری پژو ۴۰۵ و مصدومیت ۳ نفر

کاوه‌‎آهنگران با اشاره به حادثه واژگونی سواری پژو ۴۰۵ در بزرگراه اصفهان_نایین، افزود: ساعت ۱۸:۳۰ روز گذشته این حادثه به ستاد فرماندهی آتش‌نشانی اصفهان گزارش شد.

وی با اشاره به اعزام اکیپ امدادی ایستگاه شماره ۱۵ به محل حادثه، اضافه کرد: سه مصدوم مرد ۳۷، ۳۲ و ۲۷ ساله پس از آزادسازی، تحویل عوامل اورژانس شهر شدند.

حریق در موتور خودرو ۲۰۶

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از حریق در موتور خودرو پژو ۲۰۶ خبر داد و گفت: ساعت ۲۲:۴۸ شب گذشته یک مورد حریق خودروی سواری پژو ۲۰۶ واقع در خیابان احمدآباد، خیابان مهرگان به ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی اصفهان اطلاع داده شد، که آتش‌نشانان از ایستگاه شماره ۴ به محل حریق اعزام شدند.

وی افزود: آتش‌نشانان بلافاصله پس از حضور در محل حادثه حریق را با سرعت عمل بالا مهار کردند.

کاوه‌آهنگران ادامه داد: از عموم شهروندان می‌خواهیم نسبت به تهیه و یادگیری استفاده صحیح از کپسول آتش‌نشانی اقدام کنند و همیشه آن‌ها را آماده و در دسترس نگه دارند، زیرا باعث نجات جان و مال خودشان و دیگران خواهد شد.

تصادف خودروی پراید و سواری پژو، ۲ مصدوم داشت

وی ادامه داد: حوالی ساعت ۰۱:۲۵ امروز دوشنبه _سوم بهمن‌ماه_ تصادف یک دستگاه خودروی پراید با سواری پژو واقع در بزرگراه شهید اقارب‌پرست به ستاد فرماندهی آتش‌نشانی اصفهان اعلام شد، که بلافاصله اکیپ امدادونجات از ایستگاه شماره سه به محل حادثه اعزام شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان اضافه کرد: بلافاصله با توجه به موقعیت حادثه و جلوگیری از تصادف مجدد، ایمن‌سازی محل انجام و خودروها به حاشیه خیابان منتقل و نشت بنزین خودروها نیز کنترل شد.

وی با بیان اینکه این حادثه دو مصدوم مرد داشت که تحویل عوامل اورژانس شهر شدند، اضافه کرد: تشخیص علت حادثه نیز بر عهده عوامل راهور است.

اطفای حریق مغازه میوه‌فروشی

کاوه‌آهنگران از وقوع حریق در یک باب مغازه میوه‌فروشی خبر داد و اظهار کرد: ساعت ۰۴:۳۶ امروز با رؤیت شعله توسط رهگذران خیابان ابوریحان، وقوع حریق در یک باب مغازه میوه‌فروشی اطلاع داده شد، که بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه شماره هفت به محل حریق اعزام شدند.

وی ادامه داد: اکیپ اعزامی با سرعت‌عمل زیاد حریق را اطفا و از سرایت آتش به دیگر نقاط این مغازه جلوگیری کردند.

تصادف خودرو با درخت و محبوس شدن یک نفر

کاوه‌آهنگران با اشاره به برخورد یک دستگاه خودروی وانت پیکان با درخت حاشیه بلوار، گفت: ساعت ۰۶:۴۰ امروز یک مورد حادثه تصادف و محبوسی راننده وانت پیکان واقع در بلوار روح‌الامین، قبل از پل اشکاوند به سازمان آتش‌نشانی گزارش شد.

وی اضافه کرد: اکیپ امدادونجات از ایستگاه شماره ۲۳ (شهید کشوری) به محل حادثه اعزام شدند و با ایمن‌سازی محل، راننده ۳۰ ساله را آزادسازی و تحویل عوامل انتظامی و اورژانس شهر دادند.

کد خبر 635878

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.