پروژه آموزش مجازی شهروندی اراک در یک قدمی اجرا

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اراک گفت: پروژه آموزش مجازی شهروندی شهرداری در یک قدمی اجرایی شدن است.

ابوالفضل عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به اهمیت آموزش شهروندی، راه‌اندازی پروژه آموزش مجازی شهروندی در دستور کار سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اراک قرار گرفته است.

وی افزود: در جلسه‌ای که به‌تازگی با حضور رئیس و کارشناسان سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات، کارشناسان سازمان‌های آتش‌نشانی، مدیریت پسماند، مدیر اداره بحران شهرداری اراک و شرکت‌های دانش‌بنیان برگزار شد، پروژه آموزش مجازی شهروندی در حوزه مدیریت شهری مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اراک خاطرنشان کرد: یکی از مؤلفه‌های اصلی تحقق شهر هوشمند، شهروند هوشمند است، لذا بحث آموزش شهروندی در تمام بخش‌ها باید در اولویت قرار گیرد.

عسگری با بیان اینکه زیربنای توسعه پایدار آموزش است، تصریح کرد: در مجموعه شهرداری اراک به دنبال ایجاد تعامل با شهروندان در تمام حوزه‌های کاری مدیریت شهری هستیم؛ لذا تلاش داریم با اجرای جامع و کامل سیستم آموزش مجازی شهروندی که با همکاری شرکت‌های دانش‌بنیان و کارشناسان خبره شهرداری انجام می‌شود، به این مهم دست پیدا کنیم.

وی تاکید کرد: هدف اصلی از اجرای پروژه آموزش مجازی شهروندی آشنایی با شیوه‌های نوین آموزش شهروندی با رویکرد آموزش غیرحضوری و فراهم‌سازی زمینه‌های ایجاد شهر متعالی است که به ارتقا و توسعه دانش شهروندی منجر می‌شود.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اراک گفت: پرورش شهروندی فعال، آگاه، مسئولیت‌پذیر و نمونه متناسب با الگوهای شهروند هوشمند و کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی از دیگر اهداف اجرای پروژه آموزش مجازی شهروندی است.

کد خبر 635857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.