ایران ۲۲ _ لهستان ۲۶/ مسابقات جهانی هندبال برای ملی‌پوشان کشورمان به پایان رسید

شاگردان وسلین وویوویچ در آخرین دیدار خود از مرحله اصلی رقابت‌های قهرمانی جهان ۲۰۲۳ به مصاف تیم لهستان، یکی از میزبانان این رقابت‌ها، رفتند و نتیجه را واگذار کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم ملی هندبال ایران در آخرین دیدار خود از مرحله نهایی رقابت‌های قهرمانی جهان ۲۰۲۳ امروز _ یکشنبه دوم بهمن _ از ساعت ۲۰:۳۰ (به وقت تهران) به مصاف تیم لهستان، یکی از میزبانان این دوره از رقابت‌ها، رفت.

تیم ملی لهستان در این دیدار از حضور پرشمار و پرتعداد تماشاگران خود بهره می‌برد و از ابتدا تا انتهای بازی شاهد تشویق تماشاگران خود بود.

ملی‌پوشان کشورمان در نیمه اول با نتیجه ۱۶ بر ۱۰ به سود لهستان به رختکن رفتند.

در نیمه دوم نیز تلاش ملی‌پوشان ایران ادامه یافت و با فشار بسیار به حریف اختلاف گل را کاهش دادند، اما درنهایت لهستانی‌ها با حمایت تماشاگران خود موفق شدند با نتیجه ۲۶ بر ۲۲ پیروز این مصاف باشند.

تیم ملی هندبال ایران با صعود از گروه خود در رقابت‌های قهرمانی جهان تاریخ‌ساز شد و برای اولین بار به مرحله اصلی این مسابقات راه یافت و در جمع ۲۴ تیم برتر جهان قرار گرفت.

عملکرد شاگردان وویوویچ در این مسابقات و مقاومت دربرابر برترین تیم‌های هندبال جهان بارها مورد توجه رسانه‌ها در این رویداد قرار گرفت.

کد خبر 635817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.