ژاوی دلیل جدایی دیپای را فاش کرد

سرمربی باشگاه بارسلونا بالاخره فاش کرد که چرا مهاجم هلندی تصمیم به جدایی و رفتن به اتلتیکو مادرید گرفته است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، ژاوی فاش کرد که ممفیس دیپای مجبور شده از بارسلونا به اتلتیکو مادرید برود زیرا در نیوکمپ آرامش نداشته است.

مهاجم هلندی با انتقال بین دو باشگاه بزرگ اسپانیایی ترجیح داد ادامه فصل را در پایتخت اسپانیا سپری کند و در عوض اتلتیکو بند خرید یانیک کاراسکو را برای بارسا فعال کند.

قرار بود ممفیس در تابستان و در پایان فصل به عنوان بازیکن آزاد بارسا را ترک کند، اما با شروع فصل و خرید ستاره‌های جدید توسط لاپورتا، فرصت زیادی برای این ملی پوش هلندی فراهم نشد تا تصمیم به جدایی در نقل و انتقالات نیم فصل بگیرد.

ژاوی، سرمربی بارسلونا در پاسخ به سوالی درباره خروج این مهاجم ۲۸ ساله به خبرنگاران گفت: ممفیس پس از دریافت پیشنهاد از سمت اتلتیکو، درخواست جدایی کرد و از من خواست که برود. او در اینجا راحت نبود و می‌خواست جایی برود که دوباره راحت باشد. اگر بتوانیم تیم را تقویت کنیم، این یک معامله خوب برای هر دو طرف خواهد بود. باید ببینیم که آیا با قوانین فیرپلی مالی می‌توانیم با بازیکن جدید قرارداد امضا کنیم یا خیر.

ممفیس در سال ۲۰۲۱ به عنوان بازیکن آزاد از لیون به بارسا پیوست و در این فصل در مجموع تنها ۱۱۶ دقیقه در لیگ بازی کرد تا به سمت دروازه‌های خروجی نیوکمپ نزدیک شود. ممفیس در جریان پیروزی سه بر صفر اتلتیکو مقابل رئال وایادولید، اولین بازی خود را برای تیم جدیدش انجام داد و سیمئونه امیدوار است که این بازیکن بتواند جای خالی فلیکس که با انتقال قرضی به چلسی نقل مکان کرده است را پر کند.

کد خبر 635811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.