انتقال امباپه به رئال مادرید!

رئال مادرید تاکید کرد تنها در صورتی کیلیان امباپه فرانسوی را جذب خواهد کرد که او به‌صراحت اعلام کند قصد جدایی از تیم فوتبال پاری سن‌ژرمن را دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تابستان گذشته، امباپه پیشنهاد رئال مادرید را رد و با تیم فوتبال پاری سن‌ژرمن قرارداد امضا کرد و به یکی از پردرآمدترین ستاره‌های جهان تبدیل شد. از آن زمان شایعاتی به گوش رسید مبنی بر اینکه این ملی‌پوش فرانسوی همچنان به رئال مادرید علاقه دارد.

با این حال، طبق گزارش مارکا، غول‌های اسپانیایی منتظر امباپه نیستند و با نمایندگان او تماسی نداشته‌اند. آن‌ها تنها در صورتی حرکتی را انجام می‌دهند که بازیکن علنا قصد خود را برای ترک فرانسه اعلام کند.

مادرید تابستان گذشته امباپه را از دست داد و درعوض با پیشنهادی سنگین، قرارداد وینیدیوس جونیور را تمدید کرد، آن هم قبل از اینکه اورلین شوآمنی هافبک دفاعی را به خدمت بگیرد. آن‌ها در تابستان امسال با جود بلینگهام در ارتباط هستند و در ماه‌های آینده آماده رقابت با لیورپول برای امضای قرارداد او هستند.

تابستان گذشته، با از دست دادن امباپه، فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید، نظر خود را درباره این اتفاق بیان کرد و در مصاحبه‌ای که اکنون معروف شده به ال چیرینگیتو گفت: «هیچ‌کس در رئال مادرید بالاتر از باشگاه نیست. البته [امباپه] بازیکن بزرگی است، او می‌تواند بیشتر از دیگران گل‌زنی کند، اما این یک ورزش جمعی است و ما ارزش‌ها و اصولی داریم که نمی‌توانیم آن‌ها را تغییر دهیم.»

لوس بلانکوس برای خود برنامه‌های نقل و انتقالاتی منظمی دارد و در حال رقابت برای جذب ستاره‌ای مانند بلینگهام است و امیدوار است که تابستان امسال او را به خدمت گیرد.

کد خبر 635797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.