۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰
گوشی Itel A24 Pro عرضه شد

اطلاعات ارائه‌شده نشان می‌دهد که گوشی Itel A24 Pro با نمایشگر پنج‌اینچی و باتری ۳۰۲۰ میلی‌آمپرساعتی عرضه شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، «ایتل» برندی است که بیشتر بر گوشی‌های هوشمند سطح پایه در بازارهای نوظهور تمرکز دارد. این شرکت اخیراً گوشی جدیدی به نام Itel A24 Pro را معرفی کرده است، این محصول دارای نمایشگر پنج اینچی IPS LCD است که رزولوشن ۴۸۰ * ۸۵۰ پیکسل را ارائه می‌دهد. هیچ حسگر اثرانگشتی در این محصول مورد استفاده قرار نگرفته است، اما به حسگر تشخیص چهره مجهز شده است.

گوشی Itel A24 Pro دارای یک دوربین دو مگاپیکسلی است که با یک فلاش LED همراه شده است. دوربین سلفی آن نیز به یک حسگر ۰.۳ مگاپیکسلی مجهز شده است. انرژی مورد نیاز گوشی یادشده با استفاده از یک باتری ۳۰۲۰ میلی‌آمپرساعتی تأمین می‌شود، که از طریق یک پورت microUSB شارژ می‌شود.

گوشی Itel A24 Pro با استفاده از سیستم‌عامل اندروید ۱۲ اجرا می‌شود و از تراشه چهار هسته‌ای Unisoc SC9832E بهره می‌برد. هنوز حافظه رم این محصول مشخص نشده است، اما به نظر می‌رسد که دارای حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی است، البته کاربران می‌توانند از طریق کارت حافظه microSD حافظه آن را تا ۳۲ گیگابایت افزایش دهند. این گوشی با قیمت تقریباً ۵۷ دلار و فقط در رنگ سبز در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. هنوز مشخص نشده است که این محصول در کدام بازارها عرضه می‌شود.

کد خبر 635772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.