تاتنهام قرارداد سرمربی ایتالیایی را تمدید نمی‌کند

به‌نظر می‌رسد آنتونیو کونته در پایان فصل و قرارداد، تاتنهام را ترک کند و این باشگاه دوست ندارد قرارداد فعلی او را تمدید کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پس از جام‌جهانی، تاتنهام فقط یک برد در پنج بازی لیگ به ثبت رسانده است و مصاحبه‌های اخیر کونته تکراری شده است تا جایی که این سرمربی ایتالیایی بارها برای جدایی از باشگاه تحت فشار قرار گرفته است. قرارداد فعلی او در ژوئن سال جاری به پایان می‌رسد و جانلوکا دی مارتزیو، روزنامه‌نگار ایتالیایی و متخصص نقل و انتقالات، اعلام کرده است که کونته فصل آینده، سرمربی تیم باقی نخواهد ماند.

او گفت: «خبری که می‌توانم با قطعیت به شما بگویم این است که آنتونیو کونته در پایان فصل تاتنهام را ترک خواهد کرد. به‌زودی قرارداد او به پایان می‌رسد و باشگاه از او درخواست تمدید نکرده است. خانواده کونته نیز در ایتالیا مانده‌اند.»

دی مارتزیو از آن زمان به بعد اعلام کرده است که این نتیجه صرفا پیش‌بینی اوست. زیرا موضع کونته همیشه تمرکز بر فصل جاری پیش از انجام مذاکرات بیشتر برای تمدید قرارداد بوده است. با این حال، اگر مرد ایتالیایی در تابستان امسال جدا شود، تاتنهام ممکن است به‌دنبال پنجمین سرمربی خود در سه سال و نیم گذشته باشد. توماس توخل، سرمربی سابق چلسی، یکی از نام‌هایی بود که با تاتنهام در ارتباط بود. اگرچه شایعه شده است که این سرمربی آلمانی نیز علاقه دارد تا در لیگ برتر اسپانیا حضور داشته باشد.

در حال حاضر، وظیفه اصلی این مربی ایتالیایی، زنده نگه داشتن امیدهای تاتنهام برای قرارگیری در بین چهار تیم برتر است. تیم او با یک بازی عقب‌افتاده مقابل منچستریونایتد، با این تیم شش امتیاز اختلاف دارد و روز دوشنبه به مصاف فولام می‌رود.

کد خبر 635757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.