رئیس قوه قضاییه برای برخورد با جعل عنوان و انتساب به مسئولان دستور داد

رئیس قوه قضائیه گفت: گاهی برخی از افراد با جعل عنوان مسئولان نظام و قوه قضائیه بر سر مردم کلاه می‌گذارند و از مردم اخاذی و آن‌ها را تهدید می‌کنند یا آن که خود را به مسئولان نسبت می‌دهند که باید این موضوع پیگیری مجدانه شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی‌اژه‌ای خطاب به مسئولان مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه و سایر مسئولان ذی‌ربط، اظهار کرد: گاهی مشاهده می‌شود که برخی افراد با جعل عنوان مسئولان نظام و قوه قضائیه بر سر مردم کلاه می‌گذارند و از مردم اخاذی و آن‌ها را تهدید می‌کنند یا آنکه خود را به مسئولان منتسب می‌کنند.

وی ادامه داد: تمام مقامات قضائی مربوطه به این موارد توجه داشته باشند و این قبیل موارد را یک کلاهبرداری عادی تلقی نکنند و توجه داشته باشند که ضرر این موارد و خسارت‌های معنوی آن بسیار زیاد است.

رئیس قوه قضائیه تصریح کرد: گاهی تا خبر مربوط به این کلاهبرداری واصل شود و پیگیری‌های مقتضی به عمل آید و مراحل اثبات و دستگیری ناظر بر آن طی شود، زمان قابل توجهی صرف خواهد شد، در همین زمان ممکن است عده‌ای از مردم به مسئولان بدبین شده یا پول خود را از دست بدهند، بنابراین مسئولان ذی‌ربط از کنار این قبیل مسائل ساده نگذرند و در مورد آن‌ها پیگیری‌های مجدانه داشته باشند.

کد خبر 635754

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.