ستاره‌ای که آرسنال را به چلسی ترجیح می‌دهد

دکلان رایس، بازیکن وستهام، ترجیح می‌دهد به آرسنال میکل آرتتا برود و علاقه‌ای به چلسی ندارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پس از هشت سال حضور دکلان رایس در شرق لندن، جدایی این بازیکن ۲۴ساله از وستهام چیزی بیش از یک امر رسمی به‌نظر نمی‌رسد. زیرا این بازیکن مشتاق بازی در لیگ قهرمانان اروپا و چالش برای کسب جام است. با وجود پیوندهای مداوم با باشگاه دوران نوجوانی چلسی، اطلاعات جدید گاردین نشان می‌دهد که جذاب‌ترین مقصد برای رایس، باشگاه آرسنال است. روش‌های مربیگری آرتتا از نظر این بازیکن فوق‌العاده است و تصور می‌شود که این مربی اسپانیایی، از قبل برنامه‌هایی را برای جذب بازیکن ملی‌پوش انگلیسی طراحی کرده و یکی از بزرگ‌ترین تحسین‌کنندگان رایس است.

این بازیکن ۲۴ساله به یکی از محبوب‌ترین هافبک‌های اروپا تبدیل شده است و بازگشت به چلسی، جایی که او از طریق آکادمی به دنیا معرفی شده بود، تا همین چند وقت پیش محتمل‌ترین مقصد به‌نظر می‌رسید. با این حال، رایس دیده است که آرتتا آرسنال را به مدعی قهرمانی تبدیل کرده است و چشم‌انداز انتقال به استادیوم امارات اکنون برای این بازیکن جذاب است.

هر صحبت احتمالی، سناریوی معکوس ربودن گزینه نقل و انتقالات آرسنال توسط چلسی، یعنی میخایلو مودریک را شاهد خواهد بود؛ ستاره‌ای که در اولین بازی خود در روز شنبه مقابل لیورپول برای آبی‌ها تاثیرگذار بود. بنابراین پول ذخیره‌شده در راه عدم جذب مودریک با هزینه گزاف ۸۹ میلیون پوند (۱۰۲ میلیون دلار)، توپچی‌ها را از عدم پرداخت قیمت درخواستی ۱۰۰ میلیون پوندی (۱۲۳.۹ میلیون دلاری) وستهام منصرف نمی‌کند، اگرچه این مبلغ ممکن است با درخواست خروج از طرف رایس، به ۸۰ میلیون پوند (۹۹ میلیون دلار) کاهش یابد. این در حالی است که قرارداد فعلی او در تابستان ۲۰۲۴ منقضی می‌شود.

در حالی که صحبت‌ها درباره این انتقال تابستانی ادامه دارد، این بازیکن ۲۴ساله بر روی خروج وستهام از منطقه سقوط در این فصل متمرکز خواهد بود؛ اتفاقی که با پیروزی مهم و دو بر صفر مقابل اورتون به‌درستی در حال انجام است.

کد خبر 635752

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.