جمع‌آوری سلاح‌های غیرمجاز در مبارکه/ ۳ متهم دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان مبارکه با اشاره به کشف دو قبضه سلاح شکاری و جنگی غیرمجاز، گفت: سه متهم در عملیات مأموران این فرماندهی دستگیر شدند.

سرهنگ رضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق سلاح و مهمات و برخورد با قاچاقچیان و نگهدارندگان سلاح غیرمجاز و در پی کسب خبری مبنی بر حمل و نگهداری سلاح توسط افرادی در یکی از دامداری‌های سطح شهرستان بررسی موضوع جهت دستگیری متهمان و کشف سلاح‌های غیرمجاز در دستور کار مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان مبارکه قرار گفت.

وی افزود: مأموران این فرماندهی با انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی و اطمینان از صحت موضوع با هماهنگی مرجع قضائی به محل موردنظر اعزام و طی عملیاتی غافلگیرانه سه متهم را در این خصوص دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مبارکه تصریح کرد: مأموران در بازرسی از این محل موفق به کشف یک قبضه سلاح جنگی، یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز به همراه ۵۰ فشنگ جنگی و شکاری و یک قبضه سلاح سرد شدند.

وی با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند، خاطرنشان کرد: حمل و نگهداری سلاح غیرمجاز برابر قانون جرم بوده و پلیس با جدیت با متخلفان در این زمینه برخورد خواهد کرد، در این راستا از شهروندان تقاضا داریم که در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک پیرامون حمل و نگهداری سلاح و مهمات غیرمجاز مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

کد خبر 635743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.