گیتی‌پسند صفر _ ایفاسرام اردکان سه/ باخت سنگین خانگی شاگردان عقیلی در حضور تماشاگران

در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر والیبال، گیتی‌پسند در خانه خود با نتیجه سه بر صفر مغلوب تیم پرمهره ایفاسرام اردکان شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، از ساعت ۱۵ امروز _ یکشنبه دوم بهمن _ تیم‌های گیتی‌پسند اصفهان و ایفاسرام اردکان در سالن مخابرات اصفهان که برای اولین بار طی چند فصل اخیر شاهد حضور تماشاگران پرشوری بود و در چارچوب رقابت‌های هفته بیستم لیگ برتر باشگاه‌های کشور برابر یکدیگر صف‌آرایی کردند.

ست‌ها:

ست اول: گیتی‌پسند ۲۰ - ایفاسرام اردکان ۲۵؛ مدت‌زمان ۲۸ دقیقه
ست دوم: گیتی‌پسند ۲۲ - ایفاسرام اردکان ۲۵؛ مدت‌زمان ۳۰ دقیقه
ست سوم: گیتی‌پسند ۲۱ - ایفاسرام اردکان ۲۵؛ مدت‌زمان ۳۲ دقیقه

سالن: مخابرات اصفهان (با حضور نزدیک به ۲۰۰ تماشاگر)

داوران: احمد سرمست (داور اول)، محمدرضا درفش‌کاویان (داور دوم)، محمدحسین شفقی (ناظر فنی) و مجید محسنی شوشتری (ناظر داوری)

اسامی بازیکنان گیتی‌پسند:

محمد بربست، شادمهر کمایی، مصطفی رئیسیان، مصطفی نجفی، محمد باقری، امیرحسین ساداتی، رمضان صحبتی، مهران توانا، امیر کرمی، مرصاد آقاجانی، مجید ریگی، محمد مشیدی، سهند اله‌وردیان و حسین ولایی.

سرمربی: سعید عقیلی

اسامی بازیکنان ایفاسرام اردکان:

جواد کریمی، امیر افشار، پوریا یلی، علیرضا جلالی، علی مباشری، اسماعیل مسافر، امیرحسن فرهادی، علی حق‌پرست، علی‌اصغر مجرد، رضا عابدینی، علی‌اصغر رزم‌فر، مصطفی عباسلو، رضا اصلانی، سجاد جلوداریان و محمدحسین ثریا.

سرمربی: علیرضا طلوع‌کیان

ست اول:

در ست نخست با وجود حضور تعداد زیادی تماشاگر، ایفاسرام کار را بهتر آغاز کرد و تا امتیاز دهم نیز با دو اختلاف از گیتی‌پسند پیش بود؛ اما در ادامه، فشار تماشاگران شرایط را به سود میزبان کرد و شاگردان سعید عقیلی ۱۴ بر ۱۲ از میهمان خود پیش افتادند. در ادامه، گیتی‌پسندی‌ها چهار امتیاز از ایفاسرام عقب افتادند و سعید عقیلی با درخواست وقت استراحت روی امتیاز ۱۵ بر ۱۹ سعی داشت نتیجه را برگرداند، اما نتیجه با همان اختلاف پیش رفت و ۲۲ بر ۱۷ کار به سود شاگردان طلوع‌کیان ادامه یافت. گیتی‌پسندی‌ها با وجود تلاش‌های فراوان نتوانستند حریف تیم کم‌اشتباه ایفاسرام شوند و ست نخست با برتری ۲۵ بر ۲۰ به سود ایفاسرام به پایان رسید.

ست دوم:

نخستین امتیاز ست دوم را گیتی‌پسند گرفت و در ادامه، امتیاز دوم به ایفاسرام رسید. دو تیم متعادل و نزدیک به هم پیش رفتند و تا امتیاز ششم همه‌چیز برابر بود. هم گیتی‌پسندی‌ها و هم اردکانی‌ها در بیشتر امتیازات یک رالی را به‌نمایش می‌گذاشتند و تا امتیاز ۱۱ برابر بودند؛ با وجود این روی دفاع و اشتباه بازیکنان گیتی‌پسند باز هم ایفاسرام دو امتیاز پیشی گرفت و دوباره با فشار میزبان اختلاف کم شد. گیتی‌پسند به قدری فشار آورد و در شرایطی که از حمایت تماشاگران خود نیز بهره می‌برد، توانست بازی را در امتیاز ۱۷ برابر کند و همین باعث شد طلوع‌کیان وقت استراحت برای تیمش درخواست کند. درنهایت باز هم ایفاسرام طی نیم‌ساعت توانست ۲۵ بر ۲۲ میزبان خود را مغلوب کند و برنده ست دوم شود.

ست سوم:

ست سوم برای ایفاسرام آغاز شد و شاگردان طلوع‌کیان با هدف پیروزی قاطعانه پا به میدان گذاشتند و گیتی‌پسندی‌ها نیز مایل نبودند به‌راحتی متحمل شکست خانگی شوند. بازی درگیرانه پیش رفت و اعتراضاتی از جانب بازیکنان و مربیان دو تیم به‌وجود می‌آمد. با وجود اینکه گیتی‌پسند در دقایقی دو امتیاز از ایفاسرام پیش افتاد، اما سردرگمی و تمرکز نداشتن بازیکنان میزبان باعث شد شاگردان طلوع‌کیان دوباره بازی را از آن خود کنند و در اواسط بازی نتیجه ۱۵ بر ۱۰ به سود اردکانی‌ها شد. ست سوم کاملاً از دست گیتی‌پسند رها شد و برخلاف ست‌های قبلی، ایفاسرام با کمترین دردسر و بیشترین اختلاف امتیاز در آستانه پیروزی قرار گرفت. البته شاگردان عقیلی در ادامه با تلاش فراوان خودشان را دوباره به ایفاسرام نزدیک کردند و اختلاف به دو کاهش پیدا کرد. گیتی‌پسندی‌ها دیر راه افتادند و نتوانستند نتیجه را بازگردانند و ایفاسرام ست سوم و پایانی را با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ از آن خود کرد و فاتح دیدار نه‌چندان سخت خارج از خانه مقابل تیم چغر اما نه‌چندان آماده گیتی‌پسند شد.

کد خبر 635739

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.