قاتل جوان کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شد

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس فارس گفت: قاتل در بازجویی اولیه علت و انگیزه قتل را درگیری بر سر کار در زمین کشاورزی عنوان کرد.

سرهنگ حمید افرامن در گفت‌‎وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره درگیری منجر به قتل با سلاح سرد در بیست و نهم دی‌ماه سال جاری در بخش دهرم شهرستان فراشبند، بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری قاتل در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: مأموران انتظامی شهرستان فراشبند تحقیقات خود را آغاز کردند و مطلع شدند که قاتل پس از درگیری با مقتول ۱۸ ساله، متواری شده است.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس فارس گفت: کارآگاهان زبده پلیس با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند در کمتر از ۲۴ ساعت مخفیگاه قاتل را در یکی از محله‌های فراشبند شناسایی و وی را دستگیر کنند.

وی افزود: قاتل ۲۳ ساله در بازجویی اولیه مطرح کرد مقتول که از اتباع بیگانه بود برای کار وارد زمین کشاورزی شد و من با حضور وی مخالف بودم و پس از اینکه با سلاح سرد او را مضروب کردم با دست نیز وی را خفه و به قتل رساندم.

افرامن با اشاره به اینکه متهم پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد، تصریح کرد: افرادی که بخواهند باعث ایجاد ناامنی در سطح استان فارس شوند برابر قانون به شدت با آن‌ها برخورد می‌شود.

کد خبر 635733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.