تمهیداتی برای استفاده از آسانسورهای متروی پایتخت اندیشیده شود

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر لزوم استفاده از آسانسورهای موجود در ایستگاه‌های مترو گفت: بسیار بد است که هزینه بسیاری صرف خرید آسانسور برای متروی پایتخت شده است اما این ظرفیت مورد استفاده قرار نمی‌گیرد و در حال مستهلک‌شدن است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پرویز سروری امروز _یکشنبه دوم بهمن_ در یکصدوبیست‌وسومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران پس از استماع سخنان رئیس سازمان ملی استاندارد با اشاره به لزوم استاندارد بودن آسانسورها در مترو اظهار کرد: این موضوع برای معلولان اهمیت دارد و شهروندان نسبت به این موضوع گلایه دارند. با توجه به صادر نشدن مجوز از سوی سازمان استاندارد نمی‌توان از آسانسورها استفاده کرد.

وی ادامه داد: بسیار بد است که هزینه بسیاری صرف خرید آسانسور شده است اما این ظرفیت مورد استفاده قرار نمی‌گیرد و در حال مستهلک‌شدن است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه توقع را داریم اقدامات کارشناسی روی این موضوع انجام و راهکاری برای رفع مشکل پیشنهاد شود، اضافه کرد: باید راهکار و تمهیداتی پیرامون این موضوع اندیشیده شود تا بتوان از آسانسورهای موجود در ایستگاه‌های مترو استفاده کرد.

کد خبر 635680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.