مهر تایید آنجلوتی بر حفظ ستاره فرانسوی‌ رئال‌مادرید!

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، بر اهمیت حضور ادواردو کاماوینگا در تیمش تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «کاماوینگا» به خاطر عملکردش در شب شکست برابر بارسلونا در سوپرکاپ اسپانیا، مورد انتقاد قرار گرفت؛ اما در دیدار بعدی مقابل ویارئال که از سری رقابت‌های کوپا دل‌ری برگزار شد، ۹۰ دقیقه کامل در میدان بود و به پیروزی تیمش کمک کرد.

در میان گمانه‌زنی‌ها مبنی بر اینکه او می‌تواند به‌صورت قرضی به آرسنال بپیوندد، «آنچلوتی» تاکید کرد که «کاماوینگا» بخش مهمی از تیم است.

«آنچلوتی» در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: همه به زمین می‌آیند و همه توان خود را به کار می‌گیرند، مانند «[دنی] سبایوس» و «[مارکو] آسنسیو» دربازی مقابل ویارئال. «مودریچ» و «کروس» فروشی نیستند، اما این به آن معنا نیست که آن‌ها باید در همه دیدارها بازی کنند. «کاماوینگا» هم، مانند «مودریچ» و «کروس» دست‌نیافتنی است.

«کاماوینگا» به جدایی از باشگاه نزدیک بود، اگرچه نماینده این بازیکن از آن زمان این شایعات را کم‌رنگ کرده است. پیروزی پنجشنبه‌شب هفته گذشته مقابل ویارئال در جام حذفی، بسیار مهم و حیاتی بود و به تیم «آنچلوتی» کمک کرد. اما آن‌ها در لالیگا از بارسا سه امتیاز عقب هستند.

شاگردان «آنچلوتی» امشب (یکشنبه) به مصاف اتلتیک‌بیلبائو می‌روند که در ۳ بازی اخیر خود بردی کسب نکرده و در حال حاضر در رده هشتم جدول لالیگا قرار دارد.

کد خبر 635653

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.