امدادرسانی به ۵۰ منطقه آسیب‌دیده ناشی از زلزله خوی

معاون عملیات سازمان امدادونجات هلال‌احمر از امدادرسانی به بیش از ۲۱ هزار نفر در زلزله خوی خبر داد و گفت: از روز بیست‌وهشتم دی‌ماه تا امروز، دوم بهمن‌ماه در ۵۰ منطقه شامل یک شهر و ۴۹ روستا امدادرسانی انجام گرفته است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر، مرتضی مرادی‌پور با اشاره به آخرین اقدامات انجام‌گرفته در خدمت‌رسانی به آسیب‌دیدگان زمین‌لرزه خوی تا صبح امروز _یکشنبه، دوم بهمن‌ماه_ اظهار کرد: از روز بیست‌وهشتم دی‌ماه تا امروز در ۵۰ منطقه شامل یک شهر و ۴۹ روستا امدادرسانی انجام شده است.

وی ادامه داد: در این مدت به ۲۱ هزار و ۱۷۰ نفر امدادرسانی شد و آسیب‌دیدگان مذکور اسکان اضطراری پیدا کردند که ۲۵۲ نفر از آن‌ها به علت ترس و فرار مصدوم شده بودند.

معاون عملیات سازمان امدادونجات هلال‌احمر با اشاره به اینکه ۳۰ تیم عملیاتی شامل ۱۹۶ نفر در این عملیات حضور داشتند، افزود: برای اسکان اضطراری حادثه‌دیدگان و افرادی که منازل آن‌ها قابل‌سکونت نبود، هفت اردوگاه با برپایی ۲۳۹ چادر ایجاد شد.

وی خاطرنشان کرد: ۴۲۳۴ دستگاه چادر، ۲۷۵۲ بسته غذایی، ۱۵۰۰ بطری آب معدنی، ۲۹۶۶ تخته پتو، ۴۹۵ شعله والور، ۲۵۳۵ شعله بخاری برقی و ۱۰۱۹ تخته موکت در میان افراد آسیب‌دیده از زمین‌لرزه توزیع شد.

کد خبر 635636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.