اقدام پارلمان اروپا درباره سپاه با قوانین بین‌المللی مغایرت دارد

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: سپاه از نیروهای مسلح کشور ایران است و اقدام پارلمان اروپا درباره آن مغایر با قوانین بین‌المللی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی چمران امروز _یکشنبه دوم بهمن_ در یکصدوبیست‌وسومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به موضوع جلسه هم‌اندیشی شورا، اظهار کرد: در جلسه امروز بیشتر مسائل داخلی شهرداری و شورای اسلامی شهر مطرح شد و اقدام نادرست اروپا در مورد تروریست خواندن سپاه پاسداران مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: معتقدیم شورای اسلامی شهر در این زمینه مسئول است و باید در برابر آن ایستادگی کند. سپاه از نیروهای مسلح کشور ایران است و اقدام پارلمان اروپا درباره سپاه مغایر با قوانین بین‌المللی است.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: تصمیم گرفته شد که یکی از فرماندهان سپاه پاسداران به صحن شورای اسلامی شهر دعوت شود و اعضای شورا نیز با لباس سفید در صحن حضور داشته باشند و بیانیه‌ای برای حمایت از سپاه پاسداران صادر کنند و بازدیدی از پادگان‌ها انجام دهند؛ این فعالیت‌ها برای حمایت از سپاه پاسداران و ایستادگی در برابر اقدام کودکانه پارلمان اروپا است.

وی با اشاره به حضور رئیس سازمان استاندارد در جلسه امروز شورای اسلامی شهر تهران گفت: اختلاف نظرهایی در حوزه استاندارد وجود دارد که امروز با بحث و گفت‌وگو آن را برطرف خواهیم کرد و موارد مرتبط با آلودگی هوا مورد بررسی قرار می‌گیرد. خواسته ما این است که اداره استاندارد روی مواردی همچون بنزین و خودروها با جدیت ایستادگی کند و ما نیز حمایت خواهیم کرد.

چمران افزود: سازمان آتش‌نشانی ۱۲۹ ساختمان ناایمن را از نظر حریق بررسی کرده است، همچنین در این زمینه اخطار داده است و تابلوی هشدار روبه‌روی در این ساختمان‌ها نصب شده است.

وی تاکید کرد: در ستاد بحران باید جلساتی به صورت مشترک تشکیل شود تا ساختمان‌ها را به لحاظ تخصصی از بعد آتش‌نشانی و استحکام بنا مورد بررسی قرار دهیم و این موضوع به مالکان نیز اعلام شود.

کد خبر 635635

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.