سپاه مانع نفوذ داعش به اروپا شد

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی با تاکید بر نقش مؤثر سپاه در برقراری امنیت گفت: اگر سپاه پاسداران در منطقه خاورمیانه نقش‌آفرینی نمی‌کرد، اکنون اتحادیه اروپا باید طرحی در زمینه مبارزه با داعش تصویب می‌کرد.

الهام آزاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص اقدام اخیر پارلمان اروپا مبنی بر قرار دادن نام سپاه پاسداران در فهرست گروه‌های تروریستی اظهار کرد: سپاه خط قرمز و یک نهاد رسمی و حاکمیتی ما است که در کشور و منطقه خاورمیانه نقش بسیار کلیدی برای تأمین امنیت ایفا کرده است.

وی اقدامات صحیح سپاه پاسداران در مبارزه با تروریسم را باعث تأمین امنیت کشور و منطقه دانست و افزود: اقدام غیرعقلانی پارلمان اروپا که سپاه پاسداران را در گروه سازمان‌های تروریستی قرار داد، نشان از استیصال و وابستگی کشورهای اروپا دارد.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدام ترامپ برای قرار دادن نام سپاه پاسداران در فهرست گروه‌های تروریستی در سه سال گذشته گفت: این اقدام نشان داد که کشورهای اروپا دنباله‌رو آمریکا هستند و از خود هیچ استقلالی ندارند.

وی با تاکید بر نقش مؤثر سپاه در برقراری امنیت خاطرنشان کرد: اگر سپاه پاسداران در منطقه خاورمیانه نقش‌آفرینی نمی‌کرد، اکنون اتحادیه اروپا باید طرحی در زمینه مبارزه با داعش تصویب می‌کرد.

آزاد ادامه داد: این اقدام غیرعقلانی پارلمان اروپایی را محکوم می‌کنیم و مجلس شورای اسلامی ایران به‌طور قطع اقدام متقابل خود را انجام خواهد داد.

کد خبر 635633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.