برگزاری دومین رویداد آیینی و فرهنگی شبانه «شونشینی» در سمنان

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان از برگزاری دومین رویداد آیینی و فرهنگی شبانه «شونشینی» ویژه شب‌های زمستان با تجلیل از پیشکسوت عرصه فرهنگی و رسانه خبر داد.

امیر نجم در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برگزاری دومین رویداد آئینی و فرهنگی شبانه «شونشینی» در سمنان ویژه شب‌های زمستان، اظهار کرد: در این مراسم از اساتید برجسته از جمله استاد ناصر طاهر کرد پیشکسوت عرصه فرهنگی و رسانه، تقدیر و تجلیل شد.

وی افزود: این مراسم سنتی ویژه شب‌های زمستان به همت سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان، با مشارکت اداره کل آموزش و پرورش استان و مؤسسه فرهنگی‌هنری سمن بویان با هدف اشاعه نشاط اجتماعی برای دومین بار در سال ۱۴۰۱ برگزار شد.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان خاطرنشان کرد: اجرای برنامه و نمایش با گویش سمنانی، برنامه‌های متنوع و شاد شامل اجرای موسیقی توسط هنرمندان سمنانی، روحیه نشاط و شادابی را به شهروندان تزریق کرد.

نجم تصریح کرد: هدف از تجلیل پیشکسوتان فرهنگ و هنر و مفاخر شهر و استان سمنان، اشاعه فرهنگ سپاس‌گزاری از هنرمندان و گرامیداشت کسانی است که در مسیر فرهنگ کهنسال این دیار گام بر می‌دارند.

وی گفت: این مراسم با حضور شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر سمنان، مدیرکل صدا و سیمای مرکز سمنان، جمعی از اصحاب رسانه، اهالی فرهنگ و هنر و شهروندان در سالن شهید مطهری سمنان برگزار شد.

کد خبر 635626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.