«آنتونی فوکوا» فیلم زندگی «جکسون» را می‌سازد

«آنتونی فوکوا» فیلم زندگی « مایکل جکسون» را می‌سازد، فیلمنامه هم قرار است توسط «جان لوگان»، فردی که سه بار نامزد دریافت جایزه اسکار شده است، نوشته شود. لوگان نویسنده فیلمنامه فیلم‌های «گلادیاتور» و «اسکای فال» است.

به گزارش ایمنا، امسال فیلم زندگینامه مایکل جکسون کلید خواهد خورد، این فیلم توسط آنتونی فوکوا کارگردانی خواهد شد که از جمله آثار وی می‌توان به «روز تعلیم» اشاره کرد و در این پروژه خانواده جکسون نیز همکاری خواهند کرد.

قرار است که امسال فیلم زندگی مایکل جکسون بعد از مدت‌ها انتظار ساخته شود.

کارگردان این فیلم با عنوان «مایکل» آنتونی فوکوا خواهد بود که از جمله آثار وی می‌توان به «روز آموزش»، «ایکولایزر» و «رهاسازی» اشاره کرد.

فیلمنامه این فیلم قرار است توسط فردی که سه بار نامزد دریافت جایزه اسکار شده، جان لوگان، نوشته شود. جان لوگان، نویسنده فیلم‌نامه فیلم‌های «گلادیاتور» و «اسکای فال» است.

«مایکل» همچنین قرار است از طریق همکاری خانواده این خواننده فقید با جان برانکا، جان مک کلیم و گراهام کینگ ساخته شود.

فوکوآ به تازگی گفته است: «اولین فیلم‌هایی که ساختم موزیک‌ویدئو بودند و من هنوز فکر می‌کنم که ترکیب فیلم و موزیک بخش عمیقی از شخصیت مرا تشکیل می‌دهد. از نظر من، هیچ هنرمندی قدرت، کاریزما و نبوغ موسیقیایی مایکل جکسون را ندارد. من تحت تأثیر تماشای آثار او شروع به ساخت موزیک‌ویدئو کردم. موزیک و تصاویری که مایکل جکسون خلق می‌کرد بخشی از جهان‌بینی من است و فرصت روایت داستان او روی پرده بزرگ سینما در کنار موزیکش غیرقابل مقاومت بود.»

به گزارش هالیوود ریپورتر، استودیوی فیلمسازی لاینزگیت ادعا کرده است که این فیلم «تمام جنبه‌های زندگی جکسون» را پوشش خواهد داد و سایت ددلاین نیز اعلام کرد که این فیلم به موضوعات دشوارتر زندگی جکسون پرداخت است.

بعد از پخش مستند دو قسمتی «زیستن در ناکجاآباد» در سال ۲۰۱۹، که حاوی بخش‌هایی درباره اتهامات وارد شده به جکسون در خصوص سوءرفتارش با کودکان بود، خانواده او این مستند را محکوم و بر بی‌گناهی جکسون اصرار کردند.

فیلم مایکل با الهام از تئاتر موزیکال ام جی در برادوی که به فروش بیش از ۸۳ میلیون دست یافت و نظرهای مثبت و منفی زیادی را به خود جلب کرد، ساخته خواهد شد.

منبع: آنا

کد خبر 635623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.