تهیه طرح بازار همگانی خرید و فروش خودرو

شهردار قزوین گفت: طرح بازار همگانی خرید و فروش خودرو در زمینی به وسعت ۶۵۰۰ متر مربع تهیه شده است.

مهدی صباغی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به رفع خطر یکی از بناهای رها شده در منطقه چهار شهرداری قزوین، اظهار کرد: طبقه فوقانی ملک خطرساز و رها شده در خیابان سعدی، بن‌بست صفا با پیگیری معاونت خدمات شهری منطقه، همکاری مالک و با دستور قضائی توسط معاون دادستان قزوین تخریب و رفع خطر شد.

وی از صدور ۱۹۱ پروانه ساختمانی در منطقه دو شهرداری قزوین طی ۱۰ ماهه سال جاری خبر داد و افزود: امسال ۲۳ مورد پروانه ساختمانی از سوی واحد شهرسازی منطقه دو اصلاح شد.

شهردار قزوین خاطرنشان کرد: تهیه پیش‌نویس پروانه‌ها، اصلاحات و تمدید در راستای رعایت ضوابط شهرسازی و معماری از وظایف واحد شهرسازی است.

صباغی اضافه کرد: طرح بازار همگانی خرید و فروش خودرو در زمینی به وسعت ۶۵۰۰ متر مربع واقع در بلوار باهنر قزوین تهیه شده است.

وی ادامه داد: این طرح با هدف تأمین تسهیلات لازم برای شهروندان و بنا به درخواست سازمان ساماندهی مشاغل شهری تهیه و جهت آغاز عملیات اجرایی در اختیار دستگاه بهره‌بردار قرار گرفت.

شهردار قزوین تصریح کرد: عملیات جدول‌گذاری در خیابان شهید آوینی واقع در ناحیه مینودر منطقه سه شهرداری به منظور هدایت مناسب آب‌های سطحی و جلوگیری از آب‌گرفتگی به ویژه در فصول بارش در دستور کار شهرداری قرار گرفت.

صباغی تاکید کرد: اجرای عملیات بیس‌ریزی و همسطح‌سازی ترانشه در سطح معابر اصلی و فرعی ناحیه مهدیه با توجه به فصل سرما و مرمت معابر به طور موقت با بیس و بتن انجام می‌شود.

وی با اشاره به عملیات همسطح‌سازی معابر اصلی و فرعی ناحیه شهید بابایی گفت: به دلیل نبود شرایط مناسب برای اجرای روکش آسفالت در روزهای سرد و با هدف تسهیل در رفت و آمد شهروندان، بلوار سعادت، ناهمواری‌های خیابان‌های شهید مدنی و معاد هم‌سطح‌سازی شد.

صباغی از نصب پل فلزی در پارک محلی میدان مادر در منطقه چهار شهرداری قزوین خبر داد و افزود: پیرو گزارش شهروندان در سامانه ۱۳۷ و به منظور تسهیل در عبور و مرور شهروندان به پارک محلی میدان مادر در شهرک میرداماد، یک عدد پل فلزی در این پارک نصب شد.

کد خبر 635550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.