لغو امتحانات مدارس در ۹ شهرستان اصفهان

اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان از لغو امتحانات نوبت اول در بعضی از شهرستان‌های استان اصفهان برای روز یکشنبه دوم بهمن خبر داد.

به گزارش ایمنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، این اداره کل در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «امتحانات نوبت اول در شهرستان‌های اصفهان، فلاورجان، خمینی‌شهر، برخوار، مبارکه، لنجان و نیز بخش‌های مرکزی شهرستان‌های شاهین‌شهر و نجف‌آباد و شهر سجزی فردا یکشنبه دوم بهمن ۱۴۰۱ لغو شده است.»

به گزارش ایمنا، بر اساس اعلام کارگروه شرایط اضطرار آلودگی هوای اصفهان تمام دانشگاه‌ها، مدارس و مراکز آموزشی در شهرستان‌های اصفهان، فلاورجان، خمینی‌شهر، برخوار، مبارکه، لنجان و نیز بخش‌های مرکزی شهرستان‌های شاهین‌شهر و نجف‌آباد و شهر سجزی فردا یکشنبه غیرحضوری است.

بر اساس تصمیم کمیته اضطرار آلودگی هوای استان اصفهان، امتحانات مدارس در روز یکشنبه دوم بهمن‌ طبق برنامه قبل برگزار خواهد شد، آزمون‌های المپیاد نیز در روزهای شنبه و یکشنبه طبق برنامه قبلی برگزار خواهد شد.

آموزش‌های غیرحضوری از طریق برنامه‌های داخلی در این روز برگزار می‌شود و نظارت بر برگزاری دقیق کلاس‌ها طبق برنامه درسی بر عهده مدیران مدارس خواهد بود.

کد خبر 635548

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.