ایجنت هافبک رئال مادرید، مذاکرات انتقال قرضی را لغو کرد

جاشوا بارنت هرگونه احتمال جدایی ادواردو کاماویگا، بازیکن رئال مادرید، به‌صورت قرضی آن هم پس از آشکار شدن علاقه آرسنال و چلسی به او را رد کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جاشوا بارنت، ملی‌پوش ۲۰ساله فرانسوی، با وجود اینکه فقط پنج بار در لالیگا در این فصل به‌صورت فیکس حضور داشته، اما به گفته ایجنت او، این بازیکن جایی نخواهد رفت. طبق گزارش‌ها، هم آرسنال و هم چلسی درباره شرایط ادواردو پرس‌وجو کرده‌اند که این هافبک را به‌صورت قرضی بگیرند، اما رئال مادرید تمایلی به رفتن این بازیکن شگفت‌انگیز ندارد. زیرا مهره‌ای بسیار موردنیاز برای آن‌ها در مرکز خط هافبک است.

ایجنت او گفت: هیچ صحبتی وجود ندارد. مطمئنا هر باشگاهی در جهان او را می‌خواهد، اما ادواردو در رئال مادرید بسیار خوشحال است و همچنین رئال مادرید از کاماویگا بسیار راضی است.

رئال مادرید در حال حاضر با افزایش فشار روی کارلو آنچلوتی، روزهای سختی را پشت سر می‌گذارد. سرمربی کهنه‌کار ایتالیایی پس از باخت سه بر یک مقابل بارسلونا و باخت سوپرکاپ به رقیب سرسخت خود به‌شدت تحت فشار قرار گرفته است.

کاماوینگای ۲۰ساله همچنان زمان دارد و امیدوار است به ترکیب اصلی رئال مادرید راه پیدا کند. با توجه به سن هافبک‌های فعلی مثل لوکا مودریچ و تونی کروس، کاماویگا آینده درخشانی با پیراهن سفید لوس بلانکوس دارد.

کد خبر 635443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.