تبریک اسطوره منچستریونایتد به یورگن کلوپ بابت رسیدن به ۱۰۰۰ بازی

سرالکس فرگوسن، اسطوره منچستریونایتد، به یورگن کلوپ لیورپول به‌خاطر رسیدن به ۱۰۰۰ بازی در پست سرمربیگری تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرالکس فرگوسن، بهترین مربی تاریخ منچستریونایتد، پیامی دلگرم‌کننده برای یورگن کلوپ از لیورپول فرستاد تا به وی به‌خاطر رسیدن به ۱۰۰۰ بازی به‌عنوان مربی تبریک بگوید.

کلوپ هنوز با آمار فوق‌العاده ۲۰۶۲ بازی سر الکس فاصله دارد، اما این چیزی از ارزش‌های مرد بزرگ آلمانی کم نمی‌کند؛ ۱۰۰۰ بازی در عرصه سرمربیگری، یک شاهکار بی‌نظیر است.

سر الکس گفت: خوشحالم که به یورگن کلوپ برای رسیدن به رکورد ۱۰۰۰ بازی به‌عنوان سرمربی تبریک می‌گویم. یورگن بدون شک یکی از بااستعدادترین سرمربی‌های فوتبال جهان است و فداکاری و علاقه‌ای که یورگن برای این نقش به ارمغان می‌آورد برای هر کسی که آرزوی حرفه‌ای در مربیگری فوتبال را دارد، الهام‌بخش است. جام‌های زیادی که او قبلا در دوران حرفه‌ای خود کسب کرده است، ازجمله در مسابقات اخیر. فصل‌های لیگ قهرمانان اروپا و لیگ برتر با لیورپول، جایگاه او را در میان بزرگان فوتبال تایید می‌کند.

این سرمربی ۵۵ساله کار مربیگری خود را سال ۲۰۰۱ در باشگاه ماینتس آلمان آغاز کرد. سپس در سال ۲۰۰۸ به بوروسیا دورتموند رفت و دو بار قهرمان بوندسلیگا شد. کلوپ در سال ۲۰۱۵ به لیورپول پیوست و ششمین قهرمانی خود در لیگ قهرمانان اروپا را به‌دست آورد و به انتظار ۳۰ساله این باشگاه برای قهرمانی در لیگ در سال ۲۰۲۰ پایان داد.

منصفانه است که بگوییم هواداران لیورپول عشق زیادی به سرمربی خود دارند. هزارمین بازی کلوپ امروز، شنبه در آنفیلد مقابل چلسی که عملکرد ضعیفی دارد انجام می‌شود. او امیدوار است که این اتفاق را با یک برد جشن بگیرد.

کد خبر 635441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.