نظام مهندسی می‌تواند بازوی توانمند مدیریت شهری باشد

شهردار مراغه گفت: نظام مهندسی ساختمان می‌تواند بازوی توانمندی برای مدیریت شهری باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد مقتومی امروز _ شنبه یکم بهمن‌ماه_ در جریان بازدید و شرکت در انتخابات نظام مهندسی که در محل سالن ورزشی شهید کنعانی برگزار شد، اظهار کرد: فرهنگ انتخابات باید با رویکرد تخصص و تجربه گرایانه برگزار شود تا تکلیفی که بر عهده داریم تنها برای رضای خدا باشد و زمینه را برای نگاه مکتبی شهروندان به انتخابات و مطالبه توقعات و انتظارات از نامزدهای انتخاباتی فراهم کرد.

وی با اشاره به ایجاد تعامل و اتحاد میان این کانون با سایر نهادهای موجود در شهر، افزود: انتظار می‌رود که نظام مهندسی شهرستان به عنوان بازوی توانمند مدیریت شهری تلقی شود و بتوانیم با کمک یکدیگر به نفع عموم شهروندان حرکت کنیم تا بتوانیم شهر را به صورت استاندارد و زیبا بسازیم.

شهردار مراغه خاطرنشان کرد: مجموعه مدیریت شهری دست مودت، دوستی و همکاری به سمت سازمان نظام مهندسی و تمام مهندسانی که در حال خدمت به شهر و آبادانی آن هستند دراز می‌کند تا با همدلی و همکاری یکدیگر بتوانیم شهر را بازسازی و بهسازی کنیم.

به گزارش ایمنا، شهردار مراغه به همراه همکاران عضو نظام مهندسی ساختمان در انتخابات دفتر نظام مهندسی ساختمان شهرستان مراغه شرکت و تعرفه خود را در صندوق آرا انداخت.

کد خبر 635440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.