هفته فرهنگی ارومیه تنها متعلق به شورای شهر نیست

رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: هفته فرهنگی ارومیه تنها متعلق به شورای اسلامی شهر و شهرداری نیست و باید تمام ارگان‌ها و نهادها از این فرصت برای شناساندن تاریخ و هویت شهر ارومیه استفاده کنند تا همه دِین خود را به نیاکان و نسل آینده ادا کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مرتضی بهرام امروز_ شنبه یکم بهمن_ در جمع خبرنگاران با اشاره به فرارسیدن هفته فرهنگی ارومیه، اظهار کرد: هفته فرهنگی ارومیه توسط شورای اسلامی شهر تصویب شدو از دوم بهمن‌ماه سالروز آغاز جنگ مسلحانه مردم ارومیه با رژیم منحوس پهلوی آغاز می‌شود.

وی در خصوص برنامه‌های هفته فرهنگی، ادامه داد: امسال برای نخستین‌بار دانشگاه ارومیه نیز در هفته فرهنگی مشارکت خواهد داشت، این هفته متعلق به شورای اسلامی شهر و شهرداری نیست و باید تمام ارگان‌ها و نهادها از این فرصت برای شناساندن تاریخ و هویت شهر ارومیه استفاده کنند تا همه دِین خود را به نیاکان و نسل آینده ادا کنیم.

رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای اسلامی شهر ارومیه با بیان اینکه امسال هفته فرهنگی ارومیه را برای دومین بار برگزار خواهیم کرد که شامل برنامه‌های متنوع است، گفت: از تلاش‌های اساتید و پژوهشگرانی که به‌صورت افتخاری با مرکز پژوهش‌های شورا همکاری دارند، قدردانی می‌کنم.

وی با بیان اینکه طرح موزه دیجیتال تهیه شده است، افزود: تصاویر پانوراما نیز باید برای بناهای تاریخی ارومیه تهیه و منتشر شود، البته تهیه برنامه چهارساله برای شهرداری، بررسی هوشمندسازی مدیریت حمل و نقل، بررسی طرح تولید کمپوست و بررسی طرح گردشگری ارومیه ۲۰۲۴ جز برنامه‌های مرکز پژوهش‌ها است.

کد خبر 635409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.