یک تن مواد مخدر در آب‌های چابهار کشف و ضبط شد

فرمانده پایگاه دریایی امام علی (ع) چابهار گفت: دلاوران از جان گذشته جمهوری اسلامی در پایگاه دریایی امام علی(ع) چابهار، یک فروند شناور متخلف، حامل محموله مواد مخدر از نوع تریاک به وزن تقریبی یک تن را با اشراف اطلاعاتی و رصد مستمر کشف و توقیف کردند.

به گزارش ایمنا و به نقل از سپاه‌نیوز، ناوسالاریکم پاسدار نوذری با بیان اینکه دلاوران از جان گذشته جمهوری اسلامی در پایگاه دریایی امام علی (ع) چابهار، یک فروند شناور متخلف حامل محموله مواد مخدر را شناسایی کردند، اظهار کرد: این محموله مواد مخدر از نوع تریاک و با وزن تقریبی نزدیک به یک تن است که در منطقه عمومی چابهار و دریای عمان با هوشمندی کامل، اشراف اطلاعاتی و رصد محیط پیرامونی نیروهای سپاه کشف و ضبط شد.

فرمانده پایگاه دریایی امام علی (ع) چابهار افزود: این اقدام با هدف مبارزه با سوداگران مرگ و در راستای انجام گشت‌های دریایی مستمر نیروهای اطلاعاتی این پایگاه صورت گرفت.

ناوسالار یکم پاسدار نوذری گفت: رزمندگان دریادل نیروی دریایی سپاه با تأکید و ابلاغ صریح سردار تنگسیری، فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران به‌صورت جدی و محکم در مقابل سوداگران مرگ و قاچاقچیان سازمان یافته با اقتدار عمل می‌کنند.

کد خبر 635387

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.