مربی سرشناس آلمانی‌ در رویای هدایت رئال مادرید یا بارسلونا!

سرمربی سابق چلسی و پاری‌سن‌ژرمن در حال یادگیری زبان اسپانیایی است و پیش‌بینی می‌کند که به رئال مادرید یا بارسلونا برود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پس از اخراج شدن از چلسی در اوایل ماه سپتامبر، توخل به انتخاب تیم بعدی خود چشم دوخته است و به دنبال یادگیری اسپانیایی است تا خود را برای حضور در لالیگا آماده کند.

به گفته فلوریان پلتنبرگ، خبرنگار اسکای اسپورت، رؤیای توخل این است که هدایت بارسلونا یا رئال مادرید را بر عهده بگیرد. اگر باشگاه لندنی بخواهد آنتونیو کونته، سرمربی خود را اخراج کند، او هیچ علاقه‌ای به کار با تاتنهام ندارد. اما یوونتوس هم می‌تواند یک گزینه در صورت رفتن مکس الگری باشد.

با سابقه مربیگری در دورتموند، پاری‌سن‌ژرمن و چلسی، توخل رزومه چشمگیری دارد. عملکرد او در چلسی موفقیت‌آمیز بود و در شش ماه ابتدای هدایتش، باشگاه لندنی را به قهرمانی در لیگ قهرمانان رساند و با وجود اینکه در زمانی که در رأس کار بود هرگز در لیگ برتر عملکرد خوبی نداشت، اما در استمفوردبریج مورد علاقه هواداران بود. حالا اما این مرد آلمانی ممکن است مجبور شود مدتی صبر کند تا پست مربیگری در رئال مادرید یا بارسلونا برایش در دسترس باشد، زیرا ژاوی و کارلو آنچلوتی هر دو در جایگاه خود نسبتاً تثبیت شده به نظر می‌رسند.

توخل اعتراف کرد که در ماه نوامبر یک سفر به هند خواهد داشت و تصمیمی در مورد آینده خود نگرفته است. او گفت: «هنوز تصمیمی نگرفته‌ام. حالا وقت آن است که استراحت کنم. برخی از باشگاه‌ها با من تماس گرفته‌اند و باید دید شرایط چه می‌شود.

او به استراحت خود ادامه می‌دهد تا زمانی که تیم مناسبی پیدا شود. اگر او یکی از تیم‌های بزرگ را می‌خواهد، باید مدتی صبر کند.

کد خبر 635384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.