راه‌اندازی مجدد دو کارخانه آسفالت شهرداری/ استقبال ویژه از نوروز ۱۴۰۲

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری کرمانشاه گفت: دو کارخانه آسفالت متعلق به شهرداری که سال‌ها تعطیل مانده بود، دوباره راه‌اندازی شد. نکته حائز اهمیت بالا بردن کیفیت آسفالت است که طی سال‌های گذشته مورد اعتراض شهروندان بوده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، برومند نامداری در برنامه صدای شهر رادیو کرمانشاه اظهار کرد: مجموعه مدیریت شهری خدمتگزار مردم بوده و برای به سرانجام رساندن مطالبات و درخواست‌های شهروندان مصمم است و از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

وی افزود: وظایف و خدمات شهرداری متنوع است، البته کاستی‌ها و نواقصی نیز وجود دارد، اما همه تلاش خود را جهت کاهش این مشکلات و نواقص به کار خواهیم گرفت.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری کرمانشاه خاطرنشان کرد: شهرداری در زمان بارش برف ۴۰ دستگاه ماشین‌آلات برف‌روبی و ۵۰۰ تن مخلوط شن و نمک را در سطح شهر به‌ویژه مناطق چهار و هشت که مشکلات بیشتری وجود داشت به کار گرفت؛ مشکل جدی در زمان بارش برف مشاهده نشد و برف‌روبی در مناطق و شهرک‌های حاشیه‌ای نیز انجام شد.

نامداری با اشاره به جمع‌آوری زباله از سطح شهر کرمانشاه، تصریح کرد: در گذشته جمع‌آوری زباله در شهر کرمانشاه برنامه مشخصی نداشت، اما با راه‌اندازی کمیته ویژه جمع‌آوری زباله، این اقدام منظم‌تر شد.

وی تاکید کرد: به زودی در تمام شهر جمع‌آوری زباله به صورت سنتی و از در منازل انجام خواهد شد. این طرح به صورت پایلوت از شهرک حافظیه آغاز شده است و تا اوایل سال آینده در تمام شهر اجرا خواهد شد، اما موفقیت این طرح به همکاری شهروندان بستگی دارد.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری کرمانشاه اضافه کرد: شهروندان در بحث تفکیک و بیرون گذاشتن زباله‌ها در ساعت مقرر که همان ساعت ۹ شب است، یاری‌رسان ما باشند، در این راستا فرهنگ‌سازی دانش‌آموزان را از سطح مدارس آغاز کرده‌ایم، اما موفقیت این طرح به همکاری شهروندان بستگی دارد.

نامداری با اشاره به جمع‌آوری زباله‌های موجود در تعاونی‌های مسکن، گفت: شهرداری در تعاونی‌های مسکن و مجتمع‌های محصور طبق قانون وظیفه‌ای برای جمع‌آوری زباله ندارد، چراکه این مجتمع‌ها به صورت هیئت امنایی اداره می‌شود و هیئت امنا موظف است با عقد قرارداد با پیمانکاران بخش خصوصی، زباله‌ها را جمع‌آوری کند و به محل بازیافت زباله شهرداری تحویل دهد.

وی افزود: شاهد کوتاهی در زمینه جمع‌آوری زباله هستیم، با این وجود شهرداری جهت رفاه حال شهروندان از هیچ تلاشی فروگذار نکرده و همواره کنار مردم بوده است.

معاون شهردار کرمانشاه تصریح کرد: طی سال جاری ۲۰ درصد شهر کرمانشاه آسفالت شد و با بهتر شدن شرایط جوی، عملیات آسفالت با سرعت و دقت بیشتری انجام می‌شود و میزان آسفالت به کار رفته چند برابر سال‌های قبل است.

نامداری اضافه کرد: دو کارخانه آسفالت متعلق به شهرداری که سال‌ها تعطیل بود، دوباره راه‌اندازی شد. نکته حائز اهمیت بالا بردن کیفیت آسفالت است که طی سال‌های گذشته مورد اعتراض شهروندان بوده است.

وی ادامه داد: به منظور زیباسازی شهر تصمیمات ویژه‌ای گرفته شده است، چراکه کرمانشاه دروازه ورود به کربلا است و به شهروندان این قول را می‌دهیم که به‌زودی کرمانشاه در بحث زیباسازی متفاوت از سال‌های قبل خواهد بود.

معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه اظهار کرد: به منظور رسیدگی و توجه به محلات حاشیه‌ای، زیباسازی این مناطق نیز انجام شد.

نامداری با بیان اینکه در ستاد سفرهای نوروزی برنامه‌های خاصی داریم تا میزبان خوبی برای هموطنان در تعطیلات نوروز امسال باشیم، تاکید کرد: اقدامات خوبی به ویژه در زمینه ترافیک شهر انجام شده و طرح‌ها و پروژه‌های خوبی در حال اجرا است.

وی خاطرنشان کرد: افتتاح دو خیابان از بهشت زهرا تا بزرگراه حضرت امام (ره)، پروژه میدان سپاه پاسداران، ساماندهی خیابان مین‌آباد و از بن‌بست خارج شدن دو شهرک پردیس و صدرا بخشی از طرح‌های ترافیکی شهرداری کرمانشاه است.

معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه گفت: برای نخستین‌بار در سطح شهر برای پروژه‌های در حال اجرا تابلوی زمان‌بندی افتتاح نصب شد که نمونه آن در میدان سپاه به طور کامل مشخص است.

نامداری در خصوص جمع‌آوری متکدیان و معتادان افزود: جمع‌آوری معتادان با ستاد مبارزه با مواد مخدر و جمع‌آوری متکدیان سطح شهر با شهرداری است.

وی اضافه کرد: به طور قطع در هر کاری نواقصی وجود دارد، اما تلاش کردیم با حضور در میان مردم و مساجد محلات، نواقص و مشکلات کار را به حداقل برسانیم.

معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه اظهار کرد: از شهروندان تقاضا داریم مطالبات و درخواست‌های خود را از طریق سامانه ۱۳۷ به شهرداری اطلاع دهند و مطمئن باشند رسیدگی خواهد شد؛ امیدواریم شهروندان مشارکت بیشتری در اداره شهر کرمانشاه داشته باشند.

کد خبر 635327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.