احتمال اعمال شرط جدید برای شرکت در قرعه‌کشی ایران‌خودرو / حدود ۱۰ میلیون نفر ثبت نام کردند

مدیر عملیات فروش ایران خودرو گفت: تلاش می‌کنیم با دریافت مجوزهای لازم، در ثبت‌نام‌های بعدی تنها کسانی که وجه خودرو در حساب‌هایشان موجود است و از طریق بانک مسدود می‌شود، بتوانند شرکت و نام‌نویسی کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کیوان پناهی اظهار کرد: در این مرحله ۲۱ هزار دستگاه خودرو عرضه شد که ۵۰ درصد به طرح جوانی جمعیت و ۵۰ درصد هم به مشتریان عادی اختصاص یافت.

وی افزود: در این دوره ۹ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر ثبت‌نام کردند که با توجه به تعداد خودروهای عرضه‌شده، درصدِ برنده شدن را برای متقاضیان پایین می‌آورد.

مدیر عملیات فروش ایران خودرو اضافه کرد: تلاش می‌کنیم با دریافت مجوزهای لازم، در ثبت‌نام‌های بعدی تنها کسانی بتوانند شرکت و نام‌نویسی کنند که وجه خودرو در حساب‌هایشان موجود است و از طریق بانک مسدود می‌شود.

پناهی ادامه داد: در میان خودروهای عرضه‌شده نظیر پژو پارس، سورن و رانا، خودروی پژو پارس با بیشترین استقبال از سوی متقاضیان مواجه شد. به دلیل مشکلات اینترنت در هفته گذشته و مشکلاتی که برای متقاضیان پیش آمد، ما هم زمان ثبت‌نام را تمدید کردیم.

وی افزود: اعلام نتایج هم معمولاً ۴۸ ساعت طول می‌کشد تا شرایط ثبت‌نام‌کنندگان مبنی بر داشتن گواهی‌نامه و پلاک فعال بررسی شود. تمامی خودروهای تولیدی ایران خودرو، هم در بورس و هم به‌صورت عادی عرضه می‌شوند.

کد خبر 635319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مقدس زاده IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    0 0
    سلام. ...متاسفانه ازاین به بعداونایی که توبانک پول نقد ندارن نمی تونن شرکت کنن. ...واقعا متاسفم
  • گلایه دار IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۴
    0 0
    اکه حضرت عباس میسناسیدابنکاارنکنید بزاریدماجوانا شایدصاحب ماشبن سویم باشنیدن ابن خبرامیدمو ازدست دادم مثلا کل دارایی ما ۲۰۰ملیون نیس انتظاردارید بفروشم بزاریم بانک مسدود بسه به امیداینکه شایدخودذودربیاد این دبکه چه کاربه