احتمال تعلیق اداره ورزش جوانان در وین

شورای شهر وین، پایتخت اتریش، در آخرین جلسه اعضای خود تعلیق اداره ورزش جوانان، توسعه حمل‌ونقل جایگزین و بهبود استخر شهری وین را مورد بحث و بررسی قرار داد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، برخی از اعضای شورای شهر وین در جدیدترین جلسه این نهاد قطعنامه‌ای را مبنی بر تعلیق اداره ورزش جوانان وین مورد حمایت خود قرار دادند که مدیریت آن برعهده انجمن بهبود برنامه‌های تفریحی شهر است. دلیل آن‌ها از این حمایت، نگرانی درباره فقدان برنامه مشترک برای مدیریت ورزش در وین است، چراکه ارتباط انجمن مذکور با سایر سازمان‌های فراهم‌کننده زمین‌های ورزشی برای جوانان، از ماه اکتبر سال گذشته تاکنون قطع شده است. این اعضا اعلام کردند که وین تاکنون سرمایه‌گذاری قابل‌توجهی در بخش ورزش جوانان داشته و خواهان مشارکت جوانان در فعالیت‌های سالم به بهترین نحو ممکن است، با این حال به‌نظر می‌رسد که فقدان هرگونه برنامه منسجم در این زمینه پیشبرد این هدف را غیرممکن کرده است.

عده‌ای از اعضای شورای شهر در مخالفت با این نظر خاطرنشان کردند که انجمن بهبود برنامه‌های تفریحی شهر در حال اجرای موفق برنامه‌های خود در زمینه بیسبال، بسکتبال، هاکی و فوتبال است و تعلیق اداره ورزش جوانان عواقب جبران‌ناپذیری برجای خواهد گذاشت.

رأی‌گیری شورای شهر درباره تصویب قطعنامه مذکور در نهایت با پنج رأی مخالف در برابر تنها یک رأی موافق شکست خورد و اجرایی نشد.

احتمال تعلیق اداره ورزش جوانان در وین

جلسه برگزارشده شامل بحث و بررسی طرح‌هایی درباره حمل‌ونقل جایگزین و استخر شهری وین نیز بود. در این جلسه مدیر برنامه‌ریزی حمل‌ونقل شهری وین یک نقشه اولیه برای شبکه مسیرهای وین که آخرین بار در سال ۲۰۱۴ توسعه یافته است، ارائه کرد و طرح خود را با صحبت درباره حمل‌ونقل جایگزین و اهمیت توسعه مسیرهای دوچرخه در شهر مطرح کرد. وی خاطرنشان کرد که وین به مسیرهایی برای اتصال مقاصد مختلف شهری به تمام بخش‌های جامعه مانند پارک‌ها، نهادهای تجاری و خیابان‌های شهر، همچنین پیوند دادن مناطق شهری به شهرستان‌ها نیاز دارد.

اعضای شورای شهر طرح‌های مربوط به استخر شهری وین را نیز به‌روزرسانی و اعلام کردند که قرار است تا پایان ژانویه یک تیم طراحی جدید مواد مورد استفاده در این پروژه را بررسی و به مسائل مربوط به تخریب و ساخت‌وساز آن رسیدگی کند، پس از آن پروژه استخر به مناقصه گذاشته می‌شود.

شورای شهر وین اطمینان داد که به‌دنبال یافتن بهترین شرکت مهندسی موجود برای تکمیل این طرح است و بودجه مالی تکمیل آن طی ماه آوریل تأمین خواهد شد. پروژه استخر شهری وین، تابستان ۲۰۲۳ در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

احتمال تعلیق اداره ورزش جوانان در وین

کد خبر 635261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.