آغاز عملیات احداث دوربرگردان جدید بلوار شهید سلیمانی

شهردار منطقه سه خرم‌آباد گفت: با هدف کاهش ترافیک و کاهش تصادفات در بلوار شهید سلیمانی و بر اساس مصوبه شورای ترافیک، عملیات احداث دوربرگردان این بلوار در دستورکار شهرداری منطقه سه قرار گرفت.

حمید موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درباره اجرای دوربرگردان جدید بلوار شهید سلیمانی اظهار کرد: عملیات ضلع شمالی این پروژه اجرا شده است و عملیات برداشت و امور زیربنایی ضلع جنوبی تا چند روز آینده به‌پایان می‌رسد که امیدوارم هرچه سریع‌تر شاهد افتتاح و بهره‌برداری از این پروژه باشیم.

وی افزود: عملیات اجرایی بازسازی میدان شهید جان احمدی (میدان سوم قاضی‌آباد) نیز به‌منظور اصلاح هندسی، بهبود محیط شهری و افزایش زیبایی منظر شهری آغاز شده است.

شهردار منطقه سه خرم‌آباد خاطرنشان کرد: پروژه بهسازی میدان شهید جان احمدی طی چند فاز شامل اصلاح هندسی و تعویض جداول، سنگ‌فرش، ایجاد باغچه، اصلاح فضایی سبز و نصب پایه چراغ در این میدان طراحی و انجام می‌شود.

وی گفت: با تاکید بر ضرورت ارتقای سطح خدمت‌رسانی به ساکنان محلات به‌منظور تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه و سهولت تردد شهروندان در معابر سطح حوزه این منطقه، هم‌زمان با سرعت گرفتن اقدامات عمرانی خدماتی و رسیدگی هرچه بیشتر به درخواست شهروندان، با توجه به حجم عمده فرسودگی آسفالت معابر و درخواست شهروندان محترم، عملیات ترمیم و لکه‌گیری معابر از سوی حوزه عمرانی منطقه طبق برنامه‌ریزی در حال انجام و بر اساس نیازسنجی و اولویت معابر اصلی در حال اجراست.

کد خبر 635165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.