مجوز بازگشت تماشاگران فوتبال به ورزشگاه‌ها صادر شد

مجوز حضور تماشاگران فوتبال در ورزشگاه‌های کشور برای دیدارهای لیگ‌برتر و جام‌حذفی پس از چند ماه بلاتکلیفی و بدون تماشاگر بودن بازی‌ها صادر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نیم‌فصل از رقابت‌های لیگ‌برتر در سال‌جاری با انجام ۸۳ بازی بدون تماشاگر در شهرهای مختلف گذشت و در شرایطی که سه هفته گذشته در لیگ‌برتر و جام‌حذفی، تنها مس رفسنجان میزبان تماشاگران خود در برابر ذوب‌آهن اصفهان (جام‌حذفی) و نساجی مازندران (لیگ‌برتر) بود؛ بالاخره مجوز حضور تماشاگران فوتبال برای بازگشت به ورزشگاه‌ها صادر شد.

سازمان‌لیگ پس از برگرازی هفته شانزدهم بدون تماشاگر، طی تصمیم اتخاذشده برای هفته هفدهم لیگ‌برتر، اجازه ورود تماشاگران به ورزشگاه‌ها را خواهد داد؛ قابل پیش‌بینی است این اتفاق باز هم با استقبال هواداران روبه‌رو شود. سازمان‌لیگ در طول چند ماه گذشته اعلام کرده بود تصمیم برای غیبت تماشاگران در ورزشگاه‌ها از سوی این سازمان نبوده و تابع تصمیمات نهادهای بالا دستی است.

همچنین تماشاگران زن و مرد در دیدارهای خانگی استقلال و پرسپولیس نیز حضور پیدا کرده بودند؛ بدین‌گونه که استقلال در هفته‌های سوم، پنجم، ششم و پرسپولیس در هفته چهارم میزبان تماشاگران خود بودند. حال باید دید حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها با چه شروطی و چه محدودیت‌هایی انجام خواهد پذیرفت.

کد خبر 635159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.